never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under maj 2010

Av ellen - 31 maj 2010 19:11

lite vampire weekend så här på måndagskvällen. Idag har jag inte gjort mycket nyttig- film med amigos- men det ska ändras nu. När jag skrivit klart mina algebrauppgifter ska jag städa upp lite på mitt rum. Och imorgon börjar min näst sista vecka i sjuan. Ojojoj.

Av ellen - 29 maj 2010 22:40

Åh. Kommentatorerna på ESC... Underbart vilken dålig humor de har!

Och de jag gillar är Azerbaijan, Beligen, Norge, Cypern och Tyskland.    


Det är mååånga powerballader. Många.

Av ellen - 28 maj 2010 22:37

En sak jag finner fascinerande att se: Stefans- i Vampire Diaries-käkben. I say no more.

Okej, en sak till. Det programmet börjar tyvärr spåra ut lite smått.

Av ellen - 28 maj 2010 21:04

Ett otroligt underskattat tv-program är Big Bang Theory. Det är sjukt kul. Eller det kanske inte är underskattat, jag har bara inte hört något om det. Men det är väldigt underhållande. I det som visas nu så behandlar en kille hans kompis flickvän som en hund- ger henne godis då hon uppför sig som han tycker är lämpligt. Knäcker mig snart. Real soon.

Tv
Av ellen - 27 maj 2010 21:45

Jag är svag för stora fajter, saker som sprängs och stort motstånd som besegras. Sen får man väldigt gärna slänga in rå humor mitt i skjutandet- dissa bolag och kritisera någon liten teknikdetalj. Det är underbart. Kan nog egentligen bli många fler sådana filmer i världen. Jag har sett Iron Man 2 på bio idag. En liten popkorn och en liten vän följde med. Bara den lilla vännen följde med ut så som hon såg ut innan hon gick in.

Av ellen - 26 maj 2010 18:29

Short flashbacks: Söndag såg jag meningslös film. Måndag hade min kör Beatles-konsert, det som gick bra. Igår tränade jag, och sen spelade jag in programmet jag skulle se, så att jag skulle plugga och inte se på tv. Idag har jag haft en okej dag, jag har lånat tre böcker i infoteket på skolan- de bådar riktigt gott kan jag säga- och nu ska jag sitta och vara duktig igen. Imorgon ska jag däremot roa mig, för då ska jag och min engelska mate se Iron Man 2.

Och om ni varit olydiga och inte lyssnat på Från och med Du med Oskar Linnros, så får ni ta och göra det nu.

Av ellen - 22 maj 2010 17:09

Jag har precis känt mig som Gordon Ramsay(mannen som faktiskt är läskigare snäll än förbannad), Leila Lindholm, Tina Nordström och Oliver, då jag efter ett recept, men mest av egna smaker och mått slängt ihop köttfärssmet och skapat köttbiffar med soltorkade tomater. Snart ska jag fixa pastasallad också.

thank you, thank you very much.

trevlig lördag!

Av ellen - 21 maj 2010 21:49

Fredagkväll sitter jag här och rensar min bokhylla- fyra Maxikassar fulla med saker redo att hamna i sopboden. Uppenbarligen skulle det vara otroligt tråkigt egentligen, men jag ser på Gilmore Girls samtidigt. That makes it much more fun. Och scenen ovan är en otrolig klassiker.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards