never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under juni 2010

Av ellen - 30 juni 2010 18:25

Idag är dagen en film har världspremiär. Den 30 juni 2010 kan vi alla se Eclipse. Inte jag, jag var lite seg med biljettköpande, men den finns. Och trots att de har förstört min favoritdel av alla böckerna, så vill jag mycket gärna se den. Så jag planerar att göra det om två veckor... Åh, exiiiiiiiiiting!!

(victoria- full redovisning när vi hörs!;))

Av ellen - 29 juni 2010 20:09

I natt drömde jag. Tänk om jag slutat inlägget där. Det hade varit kul. Nej, men jag drömde. Jag drömde att jag hade en talkshow i USA, jag stod i ett grön/vit/svart/röd... studio med orange klänning(not good, I don't fit in orange...In real life, i drömmen såg det inte så dåligt ut). Jag skulle presentera en person som skulle hjälpa mig med programmet ett tag: "I want to present a very dear friend of mine. Girls and boys, give it up for Robert Pattinson!".

Så, jag var i USA, hade min egna show och var kompis med Rob Pattinson, som skulle leda talkshowen med mig.


Jag måste sluta drömma om honom. Arrrrrrrgh.

Av ellen - 28 juni 2010 21:23

Jag vill ha:

1) Rött hår

2) Oskar Linnros skiva

3) Världsfred

4) Lockigt hår

5) Solbrända ben

6) Piggelin

7) Tid att skriva en bok

8) En hund

9) Nya filmer, eller tv-serier, som jag inte sett

10) Dr. Pepper

11) Massvis med böcker

Av ellen - 27 juni 2010 21:53

Jag kan tycka att om tre domare på plan missar ett mål som var inne i målet med en halvmeter, då ska målkameror införas. Särskilt eftersom det drabbade England. Som då blev slagna av Tysktland. Achtung mot Bottle, och achtung vinner!?

Nä, sätt in kameror, så även fotbollsdomare kan få ringa, och sen komma ut och vifta med armarna och då bemötas med Hiss eller Diss av publiken. För Englands mål var inne.

 

Av ellen - 26 juni 2010 19:45

Denna dag har speglats av sol, solning, fotboll, bad, boule och middag med släkten. Snart är det bastu, men jag och Simon planerar att bada mer än att sitta i värmen. Tummen upp för det, så ses vi imorrn!

  

Av ellen - 25 juni 2010 12:40

Ordning har kommit. Sol på midsommar, finally. Så nu ska man ut och äta och steka och kanske kanske spela lite kubb.  I fin, vit klänning. 

Inte helt fel. 

Peppar peppar kanske man ska tillägga...

Av ellen - 23 juni 2010 16:52

Göteborg fick finbesök idag. Men de välkomnade mig med mulet väder, istället för sol som det var utlovat på väderleksrapporten. Jag ska sluta läsa dem. Luringar. Nu sitter jag vid Simons dator och skriver i pausen mellan fotbollen. Jag hejar på England. I hela VM. Så nu kan de vinna, tycker jag. Rooney kan peta in något mål.

Av ellen - 22 juni 2010 21:26


I juli ska jag på låtskrivardag med denna fina kvinna. Det ska bli otroligt kul faktiskt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards