never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2010

Av ellen - 31 januari 2010 12:07

Åh, jag fnissade igår. Vi åt middag, och jag sa "prorammet So you think you can dance är coolt!"(för det är det), då ryckte pappa till med ena sidan av överläppen, skeptiskt, så han såg precis ut som Snape, så som Snape alltid ser ut när han pratar med Harry. Kuuuul!

En till grej som är kul är detta. När jag gick i sexårsgrupp/ettan så gick jag och Mimmi på KFUM idrottsskola, med honom som ledare:) Jag har klättrat klättervägg, med honom vid linan. Jag är så stolt.

Idag blir det bowling, böcker, plugg och tv. Sunday!

so, wish me luck.

Av ellen - 30 januari 2010 18:15

Man fastnar. Det måste vara ett av de bästa programmen genom tiderna. Svt1, 19.00

Do watch!

Tv
Av ellen - 30 januari 2010 16:16

Jag kämpar med mitt engelskaarbete, men när jag gjort allt jag kan, har jag en sida för lite. Mina drömconverse kan inte skickas "internationellt". K-specialpaketen börjar redan med "Så blir du sommarskön"- i januari. Det har gått hål i mina strumpbyxor. Böckerna har tagit slut i en superbra serie- och det kommer inte komma någon mer. Folk på Facebook tror att jag är intresserad av att de har städat hos sitt djur på PetVille. Programmet "My Sweet 16" existerar...

.
Av ellen - 29 januari 2010 15:21

Är sugen på allt annat än att städa... Men, ska ta mig i min svartvita krage och göra det iallafall. Vill man ha kosing, så får man jobba för det.

Min dag har varit... Upp och ner. Har inombord startat ett krig mot min bildlärare, men har också blivit otroligt glad av en komplimang. Har fått tillbaka ett prov, och fått reda på ett nytt.

Jag sitter och funderar på 1: Hur opraktiskt är vita skor egentligen? 2: Vilken av dessa *1  *2? 3: Hur många par Converse kan man ha?

Dessa frågor...

Av ellen - 28 januari 2010 17:32

Jag har alltid dissat läraryrket. Att när man äntligen blir klar med skolan, hur kul är det då att välja att spendera hela sitt liv där efter en 15 år lång utbildning. Men det verkar som att jag är ganska bra på att lära ut, för när jag få Ville att vilja redovisa 47% av 550 kr för hela klassen, då har man gjort någonting bra, något häftigt. Och att han gjorde det rätt var ju bara en bonus.

Jag lät fasen som en stolt lärare...

Åsch.

Av ellen - 27 januari 2010 17:12

Gud jag har träningsvärk överallt. Ge mig en kristallkula och kalla mig Ellen the superstitious.

Jobbig dag. Seg och lång och lite ledsam.


Efter tolv dagar räddas han. Levande. That is pretty awsome..

Nä.. Ska läsa lite bok.

Av ellen - 26 januari 2010 19:44

Åh herre chuesus kristus vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Jag var riktigt duktig på träningen. Jajamän. Och nu är jag väldigt godissugen...

Men nu blir det Navy CIS (hihihihihih), med Meg Cabot i pauserna. Kvalitetskväll efter en lite mindre kvalitetsdag.

tjo!

Av ellen - 25 januari 2010 20:01

Jag är helt beroende av Meet me halfway med Black Eyed Peas. Och det kan sluta illa. Måste bli mindre adicted!

Idag har jag på riktigt kommit igång med mitt engelskaarbete (yay!), och så har jag sågat en massa bitar i slöjden. Träslöjd med vikare måste vara det töntigaste som finns...

tjo!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards