never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2009

Av ellen - 27 oktober 2009 18:59

Duktig! Jag har packat klart nästan. Jag är klar med kläderna iallafallGlad   Nu är den stora frågan hur många böcker jag ska ha med mig. Det är ALLTID den stora frågan. Den och hur många tröjor.





















Men jag ska även hinna med Ugly Betty (fast än alla dissar den serien), och The Mentalist. Jag trodde att den var slut, men icke. Helt okej för mig, though. Och så ska jag städa upp på mitt rum så att det är fint och cosy när jag kommer hem. Haha, emn jag ska inte komma hem på några dagar. 

kram, ha en bra vecka:)

Av ellen - 26 oktober 2009 19:52

Idag har jag haft en riiktigt mysig dag! Jag åkte upp till Sally vid tio, och så åkte vi vidare till Maxi, köpte lite grejer, och sen lagade vi mat, och efterrätt, och sen vid ett kom gänget (witch means Linnéa, Felicia, Felicia och Olivia) och så åt vi, pratade, skrattade. Felicia brände upp lite av sitt hår och Olivia satte sig i choklad. Men i det stora hela gick det jättebraSkrattande Det var superkul!

Nu ska jag väl försöka pcka. JAG HATAR ATT PACKA. Jag vet inte vad jag ska ha med mig... Men jag har ju hela dagen imorgon att få beslutsångest också, så det ska nog gå bra tillslut.

Nu ska jag titta på Livet i Fagervik, och sen kanske ett Gilmore-avsnitt. Höstlov-the thing!

kram!

Av ellen - 25 oktober 2009 17:44

Idag har jag inte gjort så mycket nytta. Spelat Sims, och alla blev sur på alla. Och så har jag gjort Rocky Road, läst lite och tittat på teve. Det har blivit vinter nu. Vintertid. Mörkt klockan 6 på kvällen. Deprimerande.

kram

Av ellen - 24 oktober 2009 15:50

Idag har jag gått på stan och gjort hemligheter. Och så har jag fikat, och nu ska jag spela lite The Sims tror jag. Det är barnsligt kul. Skrattande

Ha en bra lördag!

Av ellen - 23 oktober 2009 16:12

HÖSTLOV

Ville bara göra det klart. Om en vecka är jag i Madrid. Glad

Spökrundan idag var inte så läskig. Mer kul, liksom.

Ikväll ska mamma på Ladies Night, med förkväll hemma hos oss, så jag, Heth och pappa ska åka och bowla. Och sen äta någonstans. Trevligttrevligt!

Ha en exeptionell fredagskväll! kram!

Red

Av ellen - 22 oktober 2009 17:43

Ojojoj. Jag har klarat av något form utav test på 3/4 lektioner idag. Men bra resultat. Tror jag.

Ikväll har jag inga läxor så jag ska bara chilla. Med böcker. Och tidig sänggång, tror jag minsann. Coolt, va?

Imorgon ska vi gå spökrunda. Scary, tycker jag. Efter The London Dungeon tycker jag allt sånt är lite läskigt.

Och vet ni vad jag ska göra på julavslutningen? Om vi får ihop det, så ska jag och fyra killar spela. Haha, jag ska bli basist igenFlört

kram

Av ellen - 21 oktober 2009 18:44

Jag har precis tagit en tupplur. Jag ogillar det ordet starkt kom jag på nu. Tupplur. Hmm.

Idag har det varit en lång dag, men nu är det bara två dagar kvar till höstlovet. Sju till Madrid. Jag chattar med Mimmi som är i Barcelona just nu. Hon såg Barcelonamatchen igår. Hon såg Zlatan liveFlört

Nu ska jag sätta mig och plugga. SO-test på Nordamerikas länder, engelskaglosor och matteprov till imorgon. Men det går finfint. Läget är under kontroll.

Såg Billy Elliot på engelskan för nån vecka sedan. Den var genialisk. Eller kanske snarare väldigt bra. Och jag blev kär i den här låten. Man vill bara dansa.

kram!

Av ellen - 20 oktober 2009 19:48

Oh, jag är trött och har ont i knät. Jag körde in den i en plint på gympan, och så i två häckar på friidrotten. Det var inte skönt.

Nu ska jag titta på en massa tv. Ugly Betty och The Mentalist. Kanske blir det en dammsugare sen?.

Jag är nästan klar med min mössa i syslöjden. Nääästan. Den blir fiinGlad

Mysig kväll på er!

kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards