never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2009

Av ellen - 18 oktober 2009 20:52

Another turning point;
a fork stuck in the road.
Time grabs you by the wrist;
directs you where to go.
So make the best of this test
and don't ask why.
It's not a question
but a lesson learned in time.
It's something unpredictable
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.
So take the photographs
and still frames in your mind.
Hang it on a shelf
In good health and good time.
Tattoos of memories
and dead skin on trial.
For what it's worth,
it was worth all the while.
It's something unpredictable
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

Av ellen - 18 oktober 2009 17:44

Tillbaka. Back in buissnies. Det har varit en treevlig helg. Jag har haft kul med Simon, ätit god mat. Umgåtts och promenerat. En mys-höst-släkthelg.

Men nu är det tillbaka till skolan. En vecka. Sen blir det höstlov, och jag tycker att det kom ganska lägligt. Det blir skööööönt att vara ledig. Och så ska jag till Madrid, vilket inte blir helt jobbigt. Tvärt om ganska kul.

kram!

Av ellen - 16 oktober 2009 16:02

Nu ska jag städa och packa klart, sen bär det av till stugan för lite födelsedagsfirande.

trevlig helg!=)

Av ellen - 15 oktober 2009 21:04

Hihi, den här ska vi sjunga på musikenGlad

Av ellen - 14 oktober 2009 20:50

Varför finns det så många länder i Asien som slutar på -stan?

det förvirrar stackars skolelever.

Av ellen - 14 oktober 2009 18:49

och bytheway, så äger jag numera denna OTROLIGT mysiga tröja:   I löööv it!

haha, inte döpa sitt barn till Kalle om man heter Anka

Av ellen - 14 oktober 2009 17:18

hallihallå!

läget idag då? Det är ganska bra med mig. Jag har haft vikarie ganska mycket idag-vilken innebär stökig klass. Och då-även om jag är van-så blir man helt seg i huvudet. Och då blir det konsekvenser. Idag hade jag superdålig humor. Jag kom på att om man heter Ben i efternamn, då ska man inte döpa sitt barn till Lång (undrar hur mobbad man skulle bli om man hette LångBen). Eller om man heter Sjöjungfrun, då ska ens barn inte heta Lilla. Det är fortfarande hur kul som helst! Och om man tycker att det är kul, då är man trött. Eller typ hög på koffein.

Om ni har nåt dåligt skämt, så skriv, för jag garanterar att jag kommer skratta åt det.

Ikväll blir det Greys anatomy. Nu får det sluta vara så deprimerande. Och så ska jag försöka knacka in Asiens länder i mitt huvud...

kram!

Av ellen - 13 oktober 2009 21:27

Vanlig tisdag. Matte, svenska. Gympa. Och så har jag tränat friidrott och ätit Korv stroganoff. Nu har jag tittat på Ugly Betty, och just nu är det reklampaus i The Mentalist. Det är bra att det är bra tv efter att man tränat, det är ett bra sätt och likosom tagga ner.

Gillar ni min nya design? H har hjälpt mig liteGlad

sov gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards