never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2009

Av ellen - 30 januari 2009 15:50

...hejhej!

Helg igen. Vi ska snart åka till mormor och morfar och kusinerna. Det ska bli rolgt , för det var så länge sedan!

Och på lördag ska jag på hockey igen. :D

kram!


Av ellen - 27 januari 2009 20:23

hej!!!

jag är -som alltd på tisdagskvällarna trött. för jag har haft träning. Jag körde häck och längdhopp, och det gick riktigt bra idag. Jag hde helt enkelt FLYYYYYYYYYYYt :D

nu ska jag göra min engelska sen ska  jag soooova!!!

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZzzzz

Av ellen - 25 januari 2009 12:21

helulu!

igår var jag på hockey. rögle tog emot skellefteå aik i deras nyrenoverade arena. jag måste säga att jag tycker att de mobbar bortaklacken lite. vi fick typ 1/12 av arenan, längst ut i kanten. men man såg bra ändå.... :P första perioden... 0-0. andra perioden... 0-0. Tredje perioden. nu börjar det hända lute saker. Rögle gör ett mål. Kanske 5 minuter senare kvitterar skellefteå. och när klockan stod på 19. 57 gjorde Skellefteå AIK mål!!! 1-2!!! Vi i klacken skrek oss hesa. Ojojoj, så spännande det var :D. 


Idag ska jag inte göra så mycket alls. Jag hade tänkt mig en riktig läsdag, i fåtöljen. Det låter skönt, eller hur?    Just nu läser jag SAKNAD Träffad av blixten av Jenny Carroll. Den är riktigt bra!

Någon dag i veckan ska jag till biblan och låna Liftarens guide till Galaxen. Den ska tydligen vara superbbra...

kiamkiam

Av ellen - 24 januari 2009 12:17

HEJ!

det är lördag, jag har sovit länge, ätit god frukost, sitter och chattar med Victoria Och Emmey. Kan det bli mycket bättre?

Jaa!  Lite:P

För jag ska på hockey idag!

Skellefteå AIK vs Rögle!

Det ska bli KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULL!!!

kramkram


Av ellen - 23 januari 2009 17:02

Fredag!

det är skönt. idag har jag träningsverk lite här och var, och jag är väldigt trött annars också... så istället för att städa har jag halvsovit i sängen. men nu får jag nog ta och hämta dammsugaren... men jag har iallafall gjort mat till ikväll. Vi ska ätagratinerad kräfsmörgås, och till efterrätt ska H göra Thailändska Pannkakor. eller rättare sagt PANGkakor.

jaja. dammsugaren väntar

Av ellen - 22 januari 2009 20:12

Hej!

idag har jag haft fotbollsturnering på skolan. Jag fick- för jag är ju så lååååång- stå i mål halva av matcherna. Men det var inte så läskigt:P Vi kom tvåa, av fyra lag. Så det gick väl ganska bra! Men nu är jag gaaanska trött, och jag har redan fått träningsverk i vaderna...

 Ikväll har jag förberettredovisningen fär mitt SOarbete. Jag har skrivit proffsiga stödord på små lappar, så när min grupp redovisar kommer jag se ut som en cool programledare. För typ.... Naturnytt eller något :P För jag har ju barrskogsregionen. Visste ni att ett barrträd kan bli över 500 år, men de brukar avverkas när de är typ 70 år.             Ni ser, ni ser. Det är experten som talar ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck. Man kan inte inte tycka om honom. Och man kan ALLTID lyssna på hans musik. Är du ledsen, så lyssna på Stort Liv, Stockholm Kyss och Solen i Ögonen.  Är du ledsen så kan du lyssna på dem också, för då blir du glad:D    Och jag älskar Strimmor också.

 Och Om du lämnade mig nu.

jag skulle kunna kalla honom.... kanske king?

Av ellen - 21 januari 2009 18:26

hej!

igår hade jag friidrott. det var riktigt jobbigt, och det känns i mina ben idag...

idag har jag klippt mig, och jag vet inte... det blev snyggt! men annorlunda och kort... jaja. jag är nog nöjd!

Imorgon blir det fotbollsturnering på skolan.  vi är 7 stycken i laget, idag var 3 av dem sjuka... vi får se om vi får ihop nåt lag...


Och så har vi ju fått en ny president. Eller det är ju USA som har fått det, men det har ju varit så uppmärksammat i Sverige, så det känns som om det är vår president:P

Men jag är glad. Jag tycker att Barack Obama verkar bra, och vill jobba för bra saker. Och så det magiska ordet: CHANGE! 

Go for it, Mr. President!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards