never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2009

Av ellen - 10 januari 2009 13:38

Jag har klarat av två dagar i skolan. Fast fredagar är iofs inte så jobbiga...

Igår kom Hanna o hennes familj och åt. Och så spelade vi lite Guitar Hero, och så kollade jag och Hanna på Juno. Den filmen är btw vääääldigt bra tycker jag! 

Och igår kom äntligen Gilmore Girlsbox nr 4 med posten. Som vi väntat...  Det är lite kul... Victoria och hennes familj började kolla efter oss, men det är redan klara med alla 7 säsonger... XD

ellen

Av ellen - 8 januari 2009 18:58

Puhuh.

Jag har gått en dag av vårrtterminen i 6:an. Jag ska säga att när jag gick hem från skolan kändes det som om jag gått huuuur länge som helst. Seeeg dag.

Men jag kom upp imorse. Tillochmed tio över 7.  Jag ska säga att många av mina klasskompisar gäspade en heldel idag. 

Jajaja.  Det gick bra.

Det snöade hela dagen, men när jag kom ut ur skolbyggnaden så var det nästa bara slask kvar:( Och halt var det. Vääääldigt halt!

Ikväll ska jag och H göra paj, och så ska jag kanske kolla på en gullig film. Matte söker Husse, kanal 3 21.00 :D

sov gott

e

Av ellen - 7 januari 2009 19:49

Idag är det sista dagen av jullovet. :( Jag gillar lov.

menmenmen. Det är inte så mycket att tjata om. Det gäller att komma upp ur sängen imorgon bara. Seven o´clock it is. En kvart senare ska jag vara uppe. No matter what. Go girl...

Thats the way it is. School here I come!

Men det ska faktiskt bli ganska kul!

ellen


Av ellen - 6 januari 2009 16:50

Jag är ensam hemma. De andra kollar på Australia.

Jag  tycker att det är ganska skönt hemma, själv.

Jag funderar på att kankse kolla på en film jag

också. 

Och såklart, GRATTIS till Hanna, som blev tonåring

igår!

ellen

Av ellen - 5 januari 2009 15:50

hej!

min nyår har varit jättebra. Vi åt gott, kollade på fyverkerier och skålade i cider/champagne vid 12-slaget.

Igår var vi vid havet men Hedvigs nya Nikon.  Jag var såklart modell på många av bilderna, så här får ni lite gobitar att kolla på.

:D
 

 Jag är härskare av snäckor!


 


Av ellen - 3 januari 2009 23:05

God Natt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards