never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under februari 2010

Av ellen - 28 februari 2010 12:58

Ellen är tillbaka i egen hög person. Jag har lite ont i rumpan och handleden, men jag överlever. Nu ska jag plugga. Av någon anledning jag inte kommer på just nu... Jo just det- franskaprov.


Det här. Jag vet inte. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. "Hur kan jag tro på kärlek, när jag ser unga dö". Alltså... Jaja. Han är ju ganska söt.















nej, jag ska inte dissa. Go Erik!

Av ellen - 20 februari 2010 22:13

Himla mesiga bidrag i Melodifestivalen ikväll, så är det med det.

Men imorgon ska det bära av till Vemdalen, så vi hörs om en vecka!

Och ja, jag ska försöka att inte bryta några ben:)

Ha en bra vecka 8!

kramkram!

Av ellen - 19 februari 2010 20:12

Okej. Något om en klass två eller tre varning innebär att vi bara åker 16 mil imorgon, istället för 70. Det är lite sad tycker jag. VILL ÅKA SKIDOR!!

Men annars.. Jag funderar på hur många böcker jag behöver ha med mig.

I eftermiddag har jag sett på Vampire Diaries, tv6play. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det. Jag hatar att mycket är ifrån Twilght, men det är kanske inte så konstigt. De läser samma bok för fasen- Svindlande höjder. Men, men, men jag tror  jag ska fortsätta se det. *Säger hon med ett osyldigt leende*

Men nu ska har packas finito.

kram!

Av ellen - 18 februari 2010 20:30

Frisyren jag nu har har varit ett heldagsprojekt. Jag har tinytiny-flätor i hela håret. Det var kul!

Nu ska jag packa, städa, gör läxa, skriva brev, rita en bildsak. Sen ska jag sova:)

HEJDÅ!

Av ellen - 17 februari 2010 19:05

Okej, året packning till sportlovet blir kul, börjar jag tro på Maybelline-reklamer.

Men eftersom det är gaanska så kul att väl vara där, så tar man tag i det. Så småningom. Ja!?. Jag måste ju leva upp till tonåringens lag i vått och torrt-skjut upp allt till sista stund. Imorgon ska jag baka cookies, som förhoppningsvis förtärs i skidbacken. Eller i stugan, framför OS eller Knight Rider. Okej. Jag kanske ska packa så att denna underbara framtid blir sann...

 peace friends

Av ellen - 15 februari 2010 21:18

Tja, nio sidor matte är klart, sängen är nybäddad- det luktar sänggång.

Innan  har jag ofcourse gått i skolan, jag har lånat sportlovsböcker och gått på kören. Ätit stark mat, och sett Charlotte Kalla ta OS-guld. En helt okej dag.

sweet dreams

Av ellen - 14 februari 2010 09:49

"Det ser ut som att allting är guld, fast ingenting är i guld.

Och jag älskar guld. Speciellt när det inte är guld."

-Viktor Norén, artist

.
Av ellen - 13 februari 2010 12:00


bikbok.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards