never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under februari 2010

Av ellen - 12 februari 2010 17:48

Efter två timmar NO, blanding av seriösitet och lite inte, väldigt koncentrerade mestadels, men också lite luftboxing, gubbar på tavlan och prat... Hur kan det kännas som om jag inte kommit någon vart.? Och nu har jag dessutom nio sidor matte innan tisdag, som jag tänkt göra idag. Det känns som om jag borde freaka ut. Men jag sparar på det. Och ger mig själv en ledig fredagkväll. Det känns rätt.

glasvegas.

Av ellen - 11 februari 2010 16:14

Idag har jag redovisat isbjörnen och nu är det himla arbetet klart. Nu ska jag snart iväg på utvecklingssamtal. Spooky.

Och sen ska jag matematika och läsa.

Have a nice evening.

.
Av ellen - 9 februari 2010 20:26

JAG HATAR ALLA HIMLA BUSSCHAUFFÖRER. Tydligen så är det helt omöjligt att vara trevlig. "En busscaufför, en busschaufför. Det är en man med glatt humör."- dagens feta, stora LÖGN.

Allmänt · .

007

Av ellen - 8 februari 2010 20:52

Alltså, jag och Sally kan chatta. Här pratar vi kvalitetschatt, om allt och ingenting. Främst om böcker. Det är så kul!

Nu ska jag se på James Bond.

"My name is Bond. James Bond." förlåt, kunde inte låta bli.

.
Av ellen - 8 februari 2010 07:55

Wow. The world is up side down. Jag skriver på morgonen. Utan syfte, though, men ändå. Har flätat mitt hår idag. Jag är tveksam om det kommer hålla hela dagen..

Efter detta kan jag berätta att jag nu går för att borsta tänderna. Wihu.

Chiao!

. · Knas
Av ellen - 7 februari 2010 13:30

JAG HITTAR INTE MITT GRÖNA KOLLEGIBLOCK.

Okej. Andas. No panic on Titanic.

har ni en bra söndag?

.
Av ellen - 6 februari 2010 18:19

Idag har jag tittat på friidrott, på MaryJet (med Chuulia) och tittat på handboll.

Jag sitter och funderar på om jag ska dissa melodifestivalen. Trots att Salem Al Fakir är med. Eller kanske just för att han är med. Han ska inte vara med i melodifestivalen, bara mysko talkshows och konserter.

Tänker också på om jag ska köpa godis eller inte.

Dilemman. Lördagkväll.

 

Av ellen - 5 februari 2010 17:21

Seger år folket. Vi har fått Helg.

Jag ska inte göra mycket. Spendera lite tid i friidrottshallen. Sjunka ner i böckernas värld. Lyssna på kvalitetsmusik. Skriva klart mitt arbete, och öva på att redovisa det. You know.

Au Revoir:)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards