never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2007

Av ellen - 21 september 2007 14:17

Fy på mig.... jag har inte skrivit på länge... *gråter* Anledning: Jag har ingen...


Men NU ska jag skriva!!!! :D

Idag i skolan har jag haft ett blomprov... vi skulle kunna 23 arter... jag tror att jag kunde alla!!! Sen fick vi en halvgod lunch, Kebabpanna m vitlökssås. Se skrev vi utvärdring som vi alltid och sen så slutade vi, 5 min tidigare! :D


See you!!!

Av ellen - 10 september 2007 19:51

Halli hallå!!!


Idag fick jag ett grönt stort paket på posten och i det låg det presenter av min söta supersnälla kompis Victoria!!! Jag fick: Ett rött hjärta att hänga på något (superfint!!!) och en jättesöt Snobben tröja som det står "Friends 4-ever" på. Tack så super mycket söta lilla Vickan!!!


Idag i skolan var det roligaste matten och det tråkigaste skolmaten (falukorv för andra veckan i rad... BLÄ!!!)


Kjamis kjamis!!!

Eeeeeellen

Av ellen - 9 september 2007 20:51

Glömde en superkul grej...:

Igår va vi på resturang. När vi gick hem så gick vi förbi en staty. Då frågade pappa:

-Vad är det här då?

- Det är väl ett sånt där... konstverk... du vet...


 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHA

Va vi skrattade!!! Länge!!!

Jag höll på att kvävas, som jag skrattade. 

Av ellen - 9 september 2007 20:35

...ja må hon leva ut i hundrade år. Idag har JAG blivit ett år äldre. Nu är jag inte 10 år längre, jag är 11!!! Kl. 05.42 i morse blev jag 11. Vid 08.00 blir jag uppvaktad (halvsovande) av familjen, min moster och min kusin Anton. Med paket och blommor och fika. Imorrn lägger jag nog upp en bild på mina presenter som jag fick, bl. a 2 tunikor, 2 skivor, en CD-spelare, Foppa-tofflor, Shrek pezgubbe och en SUPER snygg jacka!!! Senare på dan kommer min mormor och morfar, min morbror och min andra kusin och då får jag fler presenter. Sen spelade vi golf och åt god tårta och kolladde på friidrott (såg ni Susanna, Jenny och Carro? Väldigt bra lopp).


Kram!!! 

Av ellen - 5 september 2007 19:34

Hej igen!!!


Hur e det? Jag har det ganska bra. Men det här inlägget kommer ändå att innehålla tjat och klagomål och kritisering. Anledning? Skolan!!!

Jaa, det går jättebra i skolan och vissa lekitioner är jättebra och roliga men dom som inte är det... Min favoritblomma är solros. Vad den heter på latin det har jag ingen aning om. Men det hade antagligen Carl von Linné?!. Denna otroliga vetenskapsman som gav blommor latinska namn och delade in dom i familjer och släkter och sånt där. Jag är INTE imponerad... jag kan tycka att det är kul att hålla på i trädgården och sånt men jag hade också kunnat ge grejer namn och dela in dom i grupper. Jag tror inte att det är så svårt... Och när jag ändå klagar så kan jag ju klaga lite till... SKOLMATEN??? Alltså, hur kan man ge barn sån mat? Vi ska få god och bra mat, för vi växer, varför får vi inte det? Och dom har ju verkligen ingen fantasi!!! Biff, hård potatis och sås två veckor i rad och en hemsk pastasallad två veckor i rad. Ja, den kan vara jättegod ibland men hur ofta då? Hård potatis, utspädd köttfärssås och sega knäckbröd är inte god mat!!! Skärpning!!!

Vid den goda middagen hemma frågade mamma mig vad jag harför betyg på skolan efter 2 veckor i den... 2-5??? Inte mycket mer...


Men, allt är inte bara elände... som tur är... jag har jättekul med mina kompisar och som sagt, en del lekitioner i skolan kan vara jättebra så det är ändå helt OK!!! :D Bara att kolla på den här bilden gör mig glad!!!:

Och att gå in på den här hemsidan!!! Min gamla söta, snälla, duktiga barnvakt.Puss på dig!!!


Ha det jättebra!!!

Kram Ellen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards