never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under maj 2009

Av ellen - 30 maj 2009 21:25

Okejokejokej. Dålig uppdatering. Men hallå???

Vem är i Stockholm, hos Mimmi, om inte jag?! Nu har vi sett Robinsson och innan har vi gjort en massa kuliga saker. Men det skriver jag inte om nu...

kramkram!

Av ellen - 27 maj 2009 19:01

Pip! Kungen väcktes av väckarklockan med ett ryck. DO! 10 minuter till var allt han behövde för att bli ordentligt pigg. Skit samma. Han satte sig suckande upp i sängen och drog på sig sina galoscher. Han kammade till skägget och kollade på sin spegelbild. Ojojoj. Vad snygg han var! Han gick ner i kungliga matsalen och satte i sig ett par kycklingben och lite potatismos.  Han kände hur ketchupen han hade på moset fastnade i hans långa, bruna skägg. Då knäppte han med fingrarna och en hovdam kom in och torkade bort det. Är man kung så är man. Nu var han redo för en ny, lång, krävande dag. Undrar om det blir krig?          SLUT!


Jag håller på med SO. 

Fast nu börjar det på riktigt!

Av ellen - 25 maj 2009 14:38

Hejhej-hej-hejhej

nu har jag klarat en skoldag. 3 more to go. Det klarar jag!

Nu ska jag gå ner och hämta den gröna väskan. Och sen ska jag börja packa lite.Och ikväll har jag och Hedvig lite FF. Mamma o pappa firar så de ska gå ut och äta. Och då ska jag roa mig med SO, franska och matte. Kulkul.

ha det bra!

 

Av ellen - 24 maj 2009 20:46

Nu är jag hemma igen!

Ojoojojoj. Jag har haft det kul!

Nu sitter jag och chattar med Mimmi. Om nästan bara 4 dygn ses vi!!

Och så pluggar jag till mina prov. Det var osjust. Vi fick reda på att vi ska ha franska och matteprov på torsdag. Bara 1 vecka och 2 dagar innan. Vi har ju iofs haft 5 lediga dagar åp oss att öva MEN ÄNDÅ!!!  Och så har jag NOnästa vecka. Och så ska jag lämna in om Karl XII på onsdag. BLÖÖÖ!!!!!

Sov gott!!!

när kommer Victoria hem?

Av ellen - 22 maj 2009 16:24

och så skriver jag ännu en gång. Jag är duktig!

Idag har jag varit i stan. Fått mig 3 par finfina skor som jag verkligen behövde! Nu har jag ätit lite och sen ska jag iväg och äta ännumer på en resturang där min mammas kusin ska spela. Kulkul!

så ni får ha det bra och om detr gått som det gjort förut så hörs vi imorrn! ;)

Kram!

har lagt upp den här förut?


Av ellen - 21 maj 2009 19:16

jag skriver!

När jag och mamma åkte tåg innan idag så såg det litre molnigt ut. Sen kom vi fram. Det var fortfarande molnigt. Men hela dagen har jag suttit och solat. Jag har spelat badminton med Simon och spelat kort ute i solen. Hur skönt som helst! Och lite solbränna har man nog fått sig!  Nu ska jag gå ner och kolla på Patrik 1.5

ses imorrn!

kram!

Av ellen - 20 maj 2009 19:17

Hej!

Nu har jag precis ätit. Och ska gå och packa. Sen om jag hinner/vill så kanske jag kollar på Room Service. Där är Jon inredare idag. Sen klockan 9 blir det Greys Anatomy. Onsdagar har bra tv. 

På torsdag har jag två prov. Matte och franska. Veckan efter har jag NOprov.

KOM IHÅG: Öva!

:) Trevlig helg:)


Av ellen - 20 maj 2009 11:23

Igår gick jag och la mig sent. Idag vaknade jag tidigare än jag hade behövt. Jag är ganska trött.

Och nej. Jag skolkar inte. Jag har studiedag. MOAHAHAHAHAHA! Fem dagars helg är absolut inget man säger nej till!

Så. Idag ska jag göra en massa nyttiga saker. Sätta på diskmaskinen. Hämta en grej. Osv.osv ;p

Och imorrn åker jag till Ryd. Stannar till på söndag. Blir nog lite trög uppdatering då.

Nä. Nu ska jag sätta på mig kläder.

kramis!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards