never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2009

Av ellen - 30 september 2009 18:33

Hallo!

Idag har det varit en ganska bra dag. Lång, but.. Jag har haft en massa svenska/so. Och på gympan hade vi konditionstest. Hah, det var jobbigt. Riktigt jobbigt. Nu ska jag försöka plugga till ett lite engelskaprov. Men jag tror att jag kan det, så det blir inte intensivt. Nästan. Kanske. Och ikväll. Då blir det Greys' anatomy. NAJS.

oh, nädu. Nu blir det a little english.

good night!

Av ellen - 29 september 2009 19:34

hej. det är en trött tjej som skriver. Jag har varit på en liten friidrottstävling inom klubben. Och det gick skit, så vi behöver inte tala mer om det.

Idag fyller ju Victoria år, och så har min pappa namnsdag. Men det glömde jag imorse. Så jag får skona det när han kommer hem.

Nu ska jag plugga Europas länder, och lite engelska. Och klockan 21.00 blir det The Mentalist.

Och (IIIHHH) imorgon börjar Greys' anatomy igen, en serie som jag inte följer, men som jag tittar på, som pappa så fint en gång sa. Det slutade så dramatiskt förra säsongen. Jag och mamma tror att båda personerna dör. Men hoppashoppashoppas inte. Hehe.

son gottGlad

Av ellen - 29 september 2009 08:00

NU SÄGER VI GRATTIS TILL VICTORIA SOM BLIR TONÅRING IDAG!

HIPPHIPPHURRA!!!

HOPPAS ATT DU FÅR EN SUUUPERDAG!!!

Skrattande


Av ellen - 28 september 2009 19:59

hallao.

ne trevlig liten dag detta. Måndagar är konstigt nog min bästa dag på veckan. Annars brukar man ju, på söndagskvällen, tycka att det är jobbigt att skolan börjar igen, men nu är mina måndagar kul. Jag har hunnit fyra -varannan avig, varannan rät-varv på min gråa mössa.

Sen har jag haft utvecklingssamtal, och sjungit. Jag har överstämma i det flesta låtar, så min hals kraksar. Nästan.

Nu ska jag. Plugga lite Europas länder. Och sen kanske titta på lite tv.

På söndagar har Playa del Sol börjat igen. YYAAAYY!!! Se på det!

kram

Av ellen - 28 september 2009 08:00

Av ellen - 27 september 2009 19:27

Heej!

Trevlig helg, trevlig helg måste jag säga. Jag hade ju en mysig pappa som fyllde år, och sen var det ljusfest(ival). Och idag har jag och Hedivg varit på Liseberg. Vi åkte nästan 20-25 åk! Det var jättelite folk. Lisebergsbanan hann vi med fem gånger. Och så vann jag ju en Marabou Mjölkchokladstjärnvinst!

Nu ska jag äta köttfärssås, och sen, om jag hinner ska jag titta på Playa Del Sol. Perfekt att den kommer tillbaka! Titta på det...

kram!

Av ellen - 25 september 2009 15:53

Nu bär det iväg till Ryd för lite födelsedagsfirande, Bokmässa, Liseberg och ljusfest.

MYYYSSS.

kram!

Av ellen - 24 september 2009 22:16

Vika ihop kläder-gjort

Städa på golvet-gjort

Skriva självpresentation-gjort

Måla naglarna-gjort

Tittat på Idol-gjort

Målat självporträtt-inte gjort...

Gjort kaka-gjort

Borsta tänderna-gjort

Och nu ska lilla jag gå och lägga mig och snusa.

sov så gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards