never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under mars 2008

Av ellen - 31 mars 2008 18:31

Hej!

Nu är påsklovet slut, och idag var det skola igen. Idag har jag fått reda på att jag ska ha ett prov på fredag, och jag har sett det prov i geografin som vi ska ha i maj. Kul... Not! Vi ska kunna alla Europas länder, och deras huvudstader. Men de som vill ska också kunna sätta ut flodar, hav, öar osv osv. Prov är inte kul!


 Pappa sitter och klinkarpå vårat piano. Han försöker spela Elton Johns "Goodbye Yellow Brick Road". Detlåter ganska bra, och han spelade den på CD oxå, så nu har han fått mig och tycka att Elton är ganska bra!

 I LOVE hans röst!!!

Av ellen - 27 mars 2008 12:02

Hejhej!!

Fortfarande påsklov! Jag och Syrran har precis ätit Korv Stroganoff- som VI har gjort! Den blev god, fast pappas är godare! NU ska jag snart ut och gå.


Har ni gjort Boknördstestet? Jag var mest boknörd i familjen! *stolt*


See ya later, aligater!!! 

Av ellen - 26 mars 2008 12:12

Jag har gjort ett test. Det handlade om... äh, ni ser själva:

Av ellen - 26 mars 2008 10:46

...var väl ett bra namn!!! Stort tack till "m"!!! Visst blev min blogg ganska fin nu!? Turkost och limegrönt är ganska snyggt!!! Min badrock är iofs dom färgerna... :)


Idag ska jag göra nada. Det är ju påsklov!!!


Blå himmel och lite snö på marken är det idag, härligt!


När jag kollade ut idag såg jag en lite söt Cavalier King charles Spaniel. Jag har iofs sett den förut, men den är jättesöt!!! Vit brun, rena rama drömhunden!!!


Men nu förstödes min glädje. Nu kom posten och där låg en pappersbit. Från Tandhygienisten. Blä!!! Om ni undrar varför jag inte gillar tandläkaren, så beror det på att jag var där 6 gånger förra året, så det här blir 7:e gången på lite mer än en 1 år. Hhhmmm.


Ha det bra!

Kram E 

 

Av ellen - 25 mars 2008 20:35

... och nu är jag hemma.

Och jag blev nostalgisk när jag kollade på min egna blogg. 45 besökare. Det är rena rama bebissiffran för en del (t.e.x min syrra) men för mig är det sjukt mycket. Jag snackar om besökare på min blogg. 45. Det är nog det mesta jag någonsin haft. Och dagen är inte slut... :D Tack till alla er som läser min blogg som inte har något innehåll. 


Nu ska jag förnya min blogg. Vad tycker ni att jag ska ha för titel? Skriv det, eller skriv nåt annat, för jag vill ha en massa kommentarer!!! Ska man inte tjata om sånt? Och glöm inte att rösta i omröstningarna. Och du, var inte blyg, du är BÄST!!!


Imorrn har jag tänkt att sova länge. Klarar jag det? Knappast...


Ha det BÄST

Kram E 

Av ellen - 25 mars 2008 14:38

NU, idag, snart ska jag åka hem igen... :'( Sorgligt! Tåg blir det eftersom pappa åkte hem redan igår. Men det är mycket mycket roligare att åka tåg än bil. :D


Idag har jag käkat våfflor. Det är ju för 17 VÅFFELDAGEN idag! A mumsi mumsi mumsi.


KRAM!!!

Av ellen - 22 mars 2008 18:17

Förlåt. För att jag inte har skrivit på ett tag. Förlåt!


Jag är numera hos min mormor och morfar och firar att Jesus dog och återuppstod. D.v s Påsken, godisbitarnas högtid. Inte mig emot. Jag ÄLSKAR godis! Jag har fått 2 påskägg. Gott!!!


Den lilla bebisen nedanför är min syssling Leo när han skrattar. Tänka sig. 1 månad och redan kändis på internet. Jaa, jag säger då det. Dagens Ungdom. Ack ack ack. Han som gör så att han skrattar är min mammas kusin Björn, och personen som filmar är hans fru, Lollo. Han är gullig!!!

Av ellen - 17 mars 2008 19:19

...men tji fick man.

När jag kom upp ur sängen ligger snö på backen. Ropa aldrig HEJ! (ett ordspråk tror jag...) Snart påsk, mitten av mars och så ligger det nån cm snö på backen. Sick! Vi hade snöbollskrig på rasterna. Det var jättekul!

Sen töade snön bort, men nu snöar det igen... Hhhhmmmmmm.


Idag har jag sjungit och ätit jättegod Korv Stroganoff (tackpappa!)!!!

Och nu fick jag precis en bok. Anne Franks dagbok. Tack mamma! Ska bli kul med något nytt att läsa!

Nu ska jag snart kolla på Anna Pihl.


Ha det bra!

Och du, glöm inte att kommentera1 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards