never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under mars 2008

Av ellen - 16 mars 2008 18:10

Idag har jag scrappat (!!!). Det gjorde jag ju iofs igår oxå...

Men jag har även varit ute och cyklat i det fina (vår)vädret. Det kändes faktiskt som vår- solen sken, det var flera +grader och folk gick leénde. Det enda "vintriga" var att träden inte hade några gröna, fina löv. Men nu tycker jag att det kan bli vår på RIKTIGT!!! Vi har inte haft någon vinter, och nu regnar det hela tiden (inte idag- men ändå!) så det är bara TRÅÅÅÅKIGT!!!! Nu vill jag ha VÅÅÅÅR!!!! Vitsippor och fågelsång!!!


... det är väldigt mysigt att drömma om det... <3<3<3

Kram på er!


Av ellen - 15 mars 2008 20:20

Ja. Nu, äntligen är det final. Sista melodifestivalen på länge. Vem jag tycker bäst om? Rongedal, kanske... Hah, dom e ju jättecoola, dom ska sjunga precis NU (kl. 20.24) Fast gillar Belgrad den låten? Dom påminner väldigt om någon annan... Just det! MIKA! Dom är  ju identiska! Det kanske är därför jag gillar dem...  Hmmm.


Idag har jag varit på stan med mamma och Hedvig. Jag fick 2 nya plagg + en klänning som vi köpt från H&M kalalogen. Jaaaa!!! :D 


Nu (kl. 20.35) håller jag på att dö till Christer Sjögrens HEMSKA låt: "I love Europe". BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Usch!!! Ääääää. Och nu (kl. 20.38) ska jag dö ännu mer. För nu kommer Amy Diamond.


Hej då 

Av ellen - 13 mars 2008 19:21

Vet ni vilka som har SVERIGES GODASTE HAMBURGARE? Jo. kom igen nu, ni vet det!             ****MAX****

Så gott. Friscomål är bara så gott!

Amumsimumsimumsi.


Nu är det torsdag, en skoldag kvar... skööönt. Fast det är jättejobbigt för det känns som om det är fredag... ************


Nu spelar Skellefteå AIK v.s HV71. Spännande. Håll åtminstånde en tumme för AIK!!!


(och så kan jag ju vara lite sjysst mot mina kusiner, så ni kan hålla en halv tumme för Färjestad- så att dom krossar Frölunda... :D) 


Kram E 

Av ellen - 12 mars 2008 19:45

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Min t-shirt är klar. Den blev snyggisch. Kanske lägger in en bild någon gång... Vad tycker ni att jag ska göra i slöjden nu? Får fundera ut något...


Ha det! 

:D

Av ellen - 9 mars 2008 21:33

Ha!

Nu är jag tillbaka efter att ha varit hos min moster, morbror och mina kusiner- Anton och Simon. Jag har haft jättekul! Jag och Hedvig åkte dit i fredags och på kvällen åt vi tacos och kollade på Die Hard 2 (fast jag kollade lika mycket på friidrott...). I går åkte vi till Göteborg och gick i lite affärer och sen såg vi "Morgan Pålsson- Världsreporter". Så himla bra! Ni måste se den! Idag bowlade vi (jag VANN över Simon) och åt en jätte god middag- vi fick jättegod mat igår oxå! Och Lizzy- deras katt- var lika okelig som vanlig- men minst lika söt!

GOD NATT

//E

Av ellen - 6 mars 2008 18:38

Hej!

Nu är jag nyklippt och fiin! Håret är ca. 10 cm kortare, och luggen ännu mer- jag klippte snedlugg (eller det var ju iofs Vicky, min frisör som gjorde det...). Och jag blev nöjd. Ska bara vänja mig med att ha luggen i ansiktet :D

Idag har jag haft 2 nationella prov, båda i matte. Första var ganska lätt, men jag vet inte..., andra provet var lite svårare, men Anders sa: "Jättebra svar, Ellen!" så jag antar att det gick bra...

Ikväll ska jag packa och städa...


Visste du att Globen byggdes 1989 och är 85 m hög? Eller att Klara Kyrka i Stockholm är 116 m hög? Bara lite ointressant fakta från lilla mig...


Kram E


"The life is a big smile and lots of love" 

Av ellen - 5 mars 2008 18:02

Nationella proven...

Jag har gjort 3 i matten, och ett i engelskan. Matte: 1 prov- alla rätt! Annat prov- 19/21 rätt! Tredje provet- vet inte!      Engelska provet- vet inte, gjorde det idag, men det var enkelt, så jag hoppas att få många rätt!


Nu ska jag gå och scrapa (!!!) ett kort!


Chao! 

Av ellen - 4 mars 2008 15:05

Hej!

Idag har jag varit på Barn o Ungdomsmottagningen. Jag ger er ett tips: börja INTE snusa eller röka. NEVER. Pröva inte ens- det smakar skit! (Lugn lugn jag provade inte, han som pratade berättade det...). Men man måste säga att de som tillverkar snuset och ciggaretterna är ganska (dum)smarta. Dom har i cacao, och cacao gör att luftstrupen vidgar sig, och då kommer det mer luft in. I röken finns det ett ämne som gör att personen som röker blir beroende-även om det inte är gott...*hurv*


Så håller rök och snusfria!

Kram

Ellen 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards