never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under augusti 2007

Av ellen - 28 augusti 2007 19:27

Heeeej!!!!!


Idag har jag varit i skolan, hemma hos min kompis och hemma hos mig... ;D

Iskolan så har jag haft engelska typ hela halva dan. Sen när jag inte hade Engelska så hade vi fotboll på gympan och till lunch fick vi iskall pasta med pastasås.  Efter skolans slut så cyklade jag hem till min kompis Nathalie och var där hela eftermiddagen.  Till middag åt vi pappas underbara Korvstroganoff!!! *smaskens*


Här  kommer några bilder på mina kusiners alldeles underbara lilla kattunge Lizzy!!! Se, och njut!!!




    LOVE YOU LIZZY!!!


Hon är verkligen VÄRLDENS sötaste katt!!!


Kjamis kjamis

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av ellen - 26 augusti 2007 15:18

Heeej!!!


Det var ett tag sen nu...


Mån-tis:

Äter sen frukost, går lite på stan, äter lunch-pannkakor och korv. Chatta med kompisar och sova litegrann. Tisdag kväll går jag och lägger mig tidigare än vanligt... Skolan börjar imorrn...


På onsdag morgon väcker pappa mig kl  06.40 ÅÅÅÅÅÅÅHH. Jag vill ligga kvar i min varma säng. Men till slut kommer jag upp och äter frukost och efter tandborstning, hårborstning, bäddning och klädpåsättning kommer jag- konstigt nog- iväg till skolan!!! När jag kommer dit träffar jag många utav mina klasskamrater. Dom flesta sitter och gäspar och längtar nog hem till sin säng- precis som jag!!! :o *gäsp* Men dagen går och sista lekitionen har jag ett utav mina favvoämnen: slöjd!!!


Torsdag och fredag kommer jag också upp och iväg och jag kommer hem något trött!!!

Men helgen kommer och då har vi haft besök från min födelsestad. Vi har ätit god mat, gått på stan, fikat vi havet och skrattat mycket!!!


Nån mer än jag som har kollat på friidrott i helgen?

Och hon e ju så GRYM!!!!!! CARRO  CARRO CARRO CARRO CARRO CARRO!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 Hon är bra!!!


KJAMKJAM

See you!!! 

Av ellen - 19 augusti 2007 21:01

Och snart slut...

Skolan börjar på onsdag kl. 08.00 jag kommer inte att komma upp ur min sköna, mjuka, varma, gosiga säng....:S


Om man ska kolla i "backspegeln" av min sommar så har jag gjort mycket roliga grejer. Jag har friidrottat, spelat golf, tävlat i friidrott och åkt till våran hufudstad (;D) Stockholm. Jag har firat midsommar, fått 10 0000 myggbett, varit mycket med mina kusiners söt katt Lizzy, åkt till min farfar och mina andra kusiner och badat liite... trots regnet... Det har regnat MYCKET!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!


Men trots allt regn och mygg och myggbett så har sommaren varit lyckad... och rolig!!!


Efter sommarlov kommer skola... om nån frågar mig om det ska bli kul svarar jag nog:

- Njae...Jag gillar sommarlov. Sen efter några sekunder säger jag...

-Men det ska ju bli kul att träffa kompisarna igen... och sen ännu lite senare kommer det:

-Men som sagt... jag gillar sommarlov ... och så ser jag lite drömmande ut och då tänker jag på att bada i havet och att spela krocket med kusinerna... men:

-Det ska ju bli kul att träffa kompisarna igen!!!


God natt

Av ellen - 10 augusti 2007 17:25

Jaaaaaa!!!!

MIn kompis som jag inte pratat med på JÄÄÄÄÄÄÄTTELÄNGE gick in på msn!!!!   PUSS på dig!!!


Hennes hemsida:

www.dobergirl.se

LOVE YOU!!!


Kjam!!!

P.S

Av ellen - 10 augusti 2007 16:53

Glöm inte att kolla min andra blogg!!!:

http://ojsantycker.bloggagratis.se


Kjamkjam


D.S

Av ellen - 10 augusti 2007 16:26

*LYCKLIG!!!!*

Jag har fått träffa Lizzy igen!!! Sprallig och söt som vanligt!!! Puss på dig!!!

Det blir ingen biltvättning idag... anledning: Det regnar... *hatar* efter den här sommaren HATAR jag regn... och mygg... varför jag inte gillar mygg??? För att jag har fått 10 000000 myggbett *hatar* OKOK jag överdriver liiiite men det känns som 10 000000 bett... BLÄ!!! Jag har inte använt MyggA...För att återkomma till det jag pratade om innan så blev det iallafall stan idag!!! Syrran fick ett par skor, pappa köpte en massa cykelgrejer och målargrejer och mamma köpte sygrejer. Sen fikade vi på stan.  MUMS!!! Bulle, chokladboll och te. Aaaah...


.............varför måste det regna??? Man blir ju bara deppig och ledsen och...ja deppig... Jag tror att bara för att det har regnat så mycket nu i sommar så kommer det inte finnas något kvar uppe i molnen och då kommer det inte snöa och då blir det en TILL jul utan snö... *ledsen* Dumma klimatförändringar... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska äta Köttfärssås och pasta till middag idag... MUMS!!!


Kjamis kjamis <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av ellen - 9 augusti 2007 21:46

Det var ganska länge sen jag skrev men det blir nog ändå inget långt inlägg. Syrran vill ha datorn...


Jag syrran och pappa har åkt till mina kusiner och min farfar som bor ca 60 mil ifrån Ryd.Där har det varit sol!!! Lite molnigt men mycket sol!!!Vi har badat, solat, rott och jag har fått sår under fötterna...

Nu har vi kommit till Ryd igen och vi satt ute och åt pasta och pesto... MUMS!!!MUMS!!!


Imorgon ska jag och syrran städa våran bil och så sa vi till stan...


See you!!!

Av ellen - 1 augusti 2007 21:11

Hellå!!!

Igår var vi på en Ö där min mammas kusin bor. Det var en helt blå himmel, inte ett moln på himmlen... *aaaaah* man blev lite solbränd... Jag badade i havet!!

Det var jätteskönt!!! Det var 18 grader varmt i vattnet.

Idag har vi spelat golf... det var en ganska sunkig bana med golfsnobbar på banan och det gick jättedåligt... så det var inte jättekul idag... Jag och syrran har städat vårat rum... det gick jätte bra!!! Och vi fick veckopeng!!!


Angående kommentaren på förra inlägget så ska jag skriva om min kusins familjs katt...

Hon heter Lizzy och är snart 9 veckor... Hon är såååååå söt!!! Sprallig, kelig lekfull och alldeles alldeles underbar... jag vill ha en katt... Men på senare tid har hon inte varit så kelig... så fort man närmar sig så springer hon iväg i världens fart. Och om man får tag på henne så börjar hon sprattla och klösas... men hon e ju så söt så man kan inte bli arg på henne. Men hon gillar mitt hår !!!:D Det är kul. Hon biter på det... ??? Lägger upp en bild nån annan gång...


Kjamis <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards