never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2008

Av ellen - 31 oktober 2008 17:24

Hej på er!

Hur har eran dag varit då?

Min har varit bra! Jag har fikat lite. Gått flera kilometer.

Jag kanske skriver mer sen...

Ni måste klicka HÄR! Ni ångrar er inte!

KRAM på er!

ellen

Av ellen - 30 oktober 2008 19:53

YIPPIE!

Jag är en kjol rikare. JAg hittade en kjol. Jag hittade THi kjol! Jag provade. Den passade. Mormor betalade. Den är min! Och jag blir en lycklig tjeja. Den är fiin.

ellen

Av ellen - 30 oktober 2008 11:12

Hello!

Jepp, idag är det stan som gäller. Men efter lunch. Natten har varit bra, jag har sovit gott. Kommer inte ihåg några drömmar... Nu sitter jag och chattar med Sis. Hon har en ny klänning på sig, och Mavala Hongkong nagellack. Det har hon längtat efter ett tag...

Bra dag på er!

E

Av ellen - 29 oktober 2008 19:28

Hej!

Jag löste 2 sudoku och läste ut en bok. Mormor läste också. Sen har jag ätit mumsig mat. Och nu vet jag inte vad vi ska göra. Jo, någon gång ska vi äta sockerring. Jag älska den där lilla mumsiga kakan. God ring!

I morgon ska nog jag och mormor till staden. Och handla. Förhoppningsvis. Jag funderar på en kjol från GinaTricot, och kanske ett linne från Lindex. We will see, we will see...

Bra låt.

kram till er!

ellen

Mat
Av ellen - 29 oktober 2008 13:54

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Idag är det en solig, kall dag. På förmiddagen har jag städat, och packat ihop och flyttat in till mormor och morfar. Nu ska jag stanna här till på lördag. :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Mormor säger att jag får bestämma det... Vi får se...


Ha det bra!

"With love and a big smile"

KRAM!

Av ellen - 28 oktober 2008 19:21

Hej!

Idag har jag bowlat, och åkte nöjd hem med 2 strikar, 6 "spärrar och 330 poäng. Simon, som kom 2:a fick 225 poäng. Jag är ganska nöjd :D Sen har jag spelat lite sple med Simon, ätit god lasagne och nu ska jag snart kanske spela kort?. Med mormor och morfar. Vi får se... Imorrn åker Hedvig och Sanna hem. Men jag stannar till på lördag. Då fyller Heth år. Hihi. Den här ritade jag idag. Fråga mig inte varför jag ritar på Paint igen. Det bara är så. Det är faktiskt roligare än vad man tror... :D

Ha det

kram e

Av ellen - 27 oktober 2008 19:48

hihi. Den här har jag och Sanna skapat. Fin va? Det är Familjen Potatis. Den säger hej!

Ha det bra

See ya

KJAMIS

Ellen

Av ellen - 26 oktober 2008 18:57

Hihi.

Hej på er!

Sitter vid morfars dator igen. Och blöggar.

Jag har ritat i Paint. Fint va?


Och så har jag hittat VÄRLDENS finaste sweatshirt på Monki.

Hedvig ska till Monki imorrn. Om det kostar mellan 100 och 150 kronor ska hon köpa den till mig. Fast jag betalar. Var den inte fiiin?

Och den här är ganska fin oxå...


Ja, det var mina drömmar....

KRAM på er!

"With love and a big smile"

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards