never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av ellen - 19 oktober 2008 20:09

Hej.

Söndag. Dagen efter lördag...

Min lördag var bra. Jag vaknade typ 8. Gick upp. Efter ett tag. Efter ännu ett tag åt jag frukost. Macka och te. Klockan 12 gick jag till thi lekplats, mötte Sally. Lottade om vi skulle gå hem till henne eller mig, det blev mig. Vi gick, sparkade lite höstlöv. Sen kom vi in och satte oss vid datorn. Spelade lite spel på den, sedan spelade vi GENI, och sen kalaha. Och sen spelade vi stress, ett kortspel. Åh, jag fick hjärtattack några gånger, för ibland typ skriker man, och även om man själv ska skrika, och lixom är beredd på det, så blir man VÄLDIGT förvånad och skrämd när den andra oxå skriker. Högt. Ni vet i serier, när nån blir skrämd som hoppar den upp typ 4 meter upp i luften. Det gjorde jag och Sally några gånger. Det var kul. När hon gått hem hade jag ont i magen för jag hade skrattat så mycket. Det var roligt.     PÅ kvällen kollade jag ochSis på en film, Once. Den var lite mystisk Lixom ingen berättelse. Bara sång. Men man kan se den ändå. Få inga höga förväntningar bara.

Min söndag har oxå varit bar. Vaknade 8.30 Men var typ borta och somnade om i 5 minutersstunder ett tag. Men sen slängde jag av mig mitt sköna duntäcke, och gick upp. Då satt mamma och pappa och kollade på en annan film, En lanthandel i Provence.Den var däremot bra. En Ellen-film. Den ska ni se. Sen har jag sprungit. Och kollat på tv. Och ikväll kollat på tre GG-avsnitt. Och ätit god Thai-soppa. Stark, men god.


Duktiga du, om du läst ända ner hit. Och om du tycker att nlägget är tråkigt, inga utropstecken, så fär du leva med det. Jag kände inte för utropstecken idag. Det bara blev så. Hmh.

Sov gott iallafall.  

KRAM och god natt

<3Elen<3


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards