never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2010

Av ellen - 30 september 2010 20:32

Den genomsnittliga 18-åringen har sett 26000 mord på TV.


Man tillbringar ca ett år av sitt liv framför spegeln.


Ögats storlek är detsamma från födsel till död, men näsa och öron slutar aldrig att växa.


Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män


En delfin simmar sju gånger snabbare än världens snabbare människa.

Av ellen - 29 september 2010 16:45


Idag är en aldeles speciell, fin dag. Idag är det underbara fina Victorias födelsedag! Kära Vickan, min söta vän, som tyvär bor typ ungefär 120 mil ifrån mig, fyller fjortis idag! Yay!

Det firar jag med att snart sticka på kör, och sen konfacafe. Sen.. sovaaaa!

Aw.. Grattis fantastiska du!!

Av ellen - 28 september 2010 17:14

Steg 1: Tryck på play:

Steg 2:Läs inlägget:

Idag när jag gick hem från skolan såg jag en vante som låg på marken. En liten vante, en vante tillhörande ett småbarn. Jag lägger vanten på en bänk, tänker att mamman och pappan kanske hittar den lite enklare nu, om de letar efter den. Jag fortsätter gå, med Melissa Horn i öronen. När jag kommit en bit på väg är det en man som frågar mig om vägen till stan. Jag drar ut musiken ur örat och berättar, ser honom sen gå i den riktning min vantklädda hand viftat. Hoppas han hittar till stan. Det är inte svårt egentligen. Staden jag bor i är inte så stor och missledande. När jag kommit till vattnet stannar jag, och lutar mig mot brons räcke. Tittar. Trots att det är ganska kallt, höst nu, så kan det vara lika fint som på sommaren, tänker jag. Stannar kvar ett tag till. Tittar på vattnet. Går sen iväg. Kommer hem fyrtiofem minuter efter det att jag slutat, trots att det egentligen bara tar en kvart att komma hem. Det var en fin dag, en fin promenad.

Steg 3:

Har du inte lyssnat klart på låten? Gör då det, stäng ner den här sidan och hitta på något annat. Gå ut och gå vid vattnet, exempelvis.

Av ellen - 27 september 2010 19:11

Idag har jag köpt en ny jacka. Den är grön och lång och har päls på kragen. Den är fin.  

Den tänkte jag mysa i i vinter. Nu... läxa? Njä. Bok. Har ingen läxa. Haha. Ska försöka vara normal imorgon. Trevligt, va?

Av ellen - 26 september 2010 15:00

   


Av ellen - 25 september 2010 10:45

   


Av ellen - 24 september 2010 14:15



Av ellen - 23 september 2010 19:17

I'll be dreaming my dreams
With you
And there's no other places
That I'd lay down my face
I'll be dreaming my dreams with you

dreaming my dreams- the cranberries


Just don't fall
Recklessly, headlessly in love with me
Cause it's gonna be All heartbreak
Blissfully painful and insanity
If we agree

hang with me-robyn


I'm tired of the games
I just want her back
I know I'm a liar
If she ever tries to fucking leave again
I'mma tie her to the bed
And set the house on fire

love the way you lie-eminem ft. rihanna


Längtar till allt.

Ta mig från allt hitte-på

längtar till allting som består

från trädena stammar upp till topp

lär mig om

lär mig om-laleh

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards