never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2007

Av ellen - 26 oktober 2007 18:50

HEJ!!!

HÖSTLOV!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 

Jag ska till LONDON!!! Med min familj och mina kusiner!!! Kul!!!


1:a November fyller syrran Hedvig 13 år, och jag har redan gett henne min present... hål i öronen!!! Det blev snyggt!!!   


Ikväll ska vi äta tagiatelle med kyckling, ost och ruccolasallad (jag vet inte vad det heter...). Det är nog min favvorätt!!!


Kjamiz 

Av ellen - 12 oktober 2007 14:06

Hej!!!

En skolvecka är över och nu är det HELG!!!!! :D  Lycklig. Nu sitter jag och chattar på msn med mina kompisar. Sen ska jag städa mitt rum för att få veckopeng.


See you!!! 

Av ellen - 10 oktober 2007 19:16

Hej!!!

Är det bra?

Idag har jag gått i skolan (surprise) och jag var på studiebesök på reningsverket... det var kallt och det luktade blusch men det var ändå helt OK. Till kvällsmat fick vi lax i tortillabröd med en massa chillioch lime som pappa hade lagat... det var JÄTTEgott!!! *mums*


Nu kl.20.00 ska jag kolla på Room Service(stavningsfel???). Det ska bli nice...


Sleep good!!!

Kramar Ellen

Av ellen - 9 oktober 2007 17:04

Halli hallå my friends!!! ;D


Vad har ni gjort idag då? Vad ska ni göra?

Jag har varit i skolan och haft Matteprojekt, NO, gympa, PASTA till lunch och matte... innan jag gick hem spelade jag och några utav mina tjejkompisar fotboll mot några 6-åringar!!! Det var jättekul :D Dom var faktiskt väldigt duktiga ;D Dom vann.... Nu ska jag snart på friidrott och sen ska jag göra lite läxa och kanske kolla lite på TV...


See you!!! :D


Av ellen - 7 oktober 2007 09:35

Hej igen...

Det har hänt grejer sen jag skrev!!!

26 Sep fyllde pappa år. Jag och syrran gick upp tidigt och väckte honom med sång och paket. Han fick Lars Winnerbäcks nya, lite choklad och en...iPod!!! Och lite till...

Jag har gått i skolan, jobbat m "Animal projek" i engelskan nästan hela tiden. Man skulle skriva och berätta om sitt djur, men jag har inget :'( så jag fick hitta på ... Jag skrev att jag hade en svart-vit Cavalier King Charles Spaniel som hette Fenix.

Jag har tränat friidrott. Min egentliga (skriver man så?) tränare var inte där så en annan fick hoppa in ;)

Jag har dragit ut en tand!!! Det var inte skönt!!! Jag hade dragit ut två innan och det var inte så farligt men det här var... LÄSKIGT!!!  Det gjorde ondare att dra ut i underkäken än i överkäken. Rötterna på tanden stod ut åt olika håll så det tog JÄTTElång tid och gjorde ont att dra ut den... Jag ska dra ut en till i november *längtar INTE*

Jag har varit på "tjejfest" hos min kompis Isabella. Vi åt hamburgare, kollade på film och det blev kanske liite tjejsnack... ;D

Idag vaknade jag tidigt (som vanligt) och låg i sängen och läste Bästisboken av Lin Hallberg. I helgen har jag oxå läst böckerna i serien Vargbröder och lägger upp recensioner på min andra blogg senare: Klicka HÄR   

Det har varit fint, soligt och varmt några dagar i veckan. :D


Tack o hej 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards