never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under juli 2008

Av ellen - 29 juli 2008 17:09

Hej alla sommarglada!

Jag har inte skrivit på länge, och det beror på att jag har rest! Jag har först, åkt till min mormor o morfar och varit där en vecka, men nu har vi åkt vidare och är hos våra kusiner i Härjedalen. På torsdag ska vi åka vidare ill vår gamla stad, Skellefteå! 

Så d kanske dröjer innan vi ses...'

KRAM E

Av ellen - 16 juli 2008 12:34

ojojoj...

nu har jag jobbat... under tiden som jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck, så har jag raderat en massa bilder. Vi ska göra en backup inför sommarn, och jag raderade HÄLFTEN av mina bilder.... ohh. Jobbigt! Nu ska jag fortsätta med min iPod. Lägga in nytt, och fixa bilder till musiken... =)

Kram

LW

Av ellen - 15 juli 2008 22:44

Hejhej!

Nu sitter jag och lägger in ny musik i min iPod... och tar bort gammal.

Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt, men så började Hedvig att baka nå goa muffins, så jag hjälpte henne, och nu sitter jag här,kvart i 11, och är inte klar m iPoden... Hmmm.


Vet ni en KULIG grej? Imorrn ska jag på Lars Winnerbäck! Han e bra!

Sov gott! 

Av ellen - 14 juli 2008 20:43

Neeeeeeeeej!

Jag är arrg! Mitt fina, söta långa inlägg som jag skrev igår är BORTA! *gråter*

Nu ska jag ta mig samman och göra utmaningen min Syrra utmanade mig till:



Regler:

  • Beskriv först reglerna
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

  • Vakna seeent (gick sådär...)
  • Läsa Castorböcker (han e gryyym!)
  • Göra den här utmaningen
  • Skriva brev till min brevvän på Irland
  • Kolla lite på TV (det kanske inte var ett måste...)

Vad gjorde du för 10 år sedan?

ÖÖÖhuum... nästan 2 år... ingen aning! kanske reste?dagis? (sorry för ett dåligt svar...)

Ställen du bott på?

  • Skellefteå
  • Halmstad

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  • Köpa kläder
  • Skänka till olika organisationer (det låter klassiskt men jag skulle helt klart göra det!)
  • Åka någonstans- Paris eller Egypten eller Spanien
  • Köpa en ny TV... OK 2 st- en till vardagsrummet och en till mitt rum
  • Ge grejor till folk jag gillar (små saker, som kameror, bilar,  TV:ar- du vet, billiga saker för en biljonär)

Jag utmanar:


Ha det bra!

<3 E 

Av ellen - 4 juli 2008 13:16

Hej allihopa!

Nu är det fredag! Helg för många, mig oxå- fast jag har ju som alltid helg för tillfället...

Här är det ssooooool och typ 100 grader (ok inte 100, men 25) ute. VARMT!

Igår var jag med min friend Hanna, och vi var och badade på simstadion. Åh, så skönt och svalkande det var!

Idag ska jag:'

Städa

Packa

Ringa min kusin Simon-och låtsas att jag är från Telia (sånt är kuligt!)

Hummm... och kanske göra något mer....

Syrran är hos en kompis, så hela lägenheten är tyst och sköööön.

Ha det braaaaa!

<3 Ellen

Sola och bada...

Av ellen - 1 juli 2008 10:26

... och sviten spräcktes. Jag fick 14 p, och bara för att jag och H-vig gick snabbt så godkände Peter (tränaren) oss så vi kom ett steg bakåt, så nu ska jag spela från röd, istället för grön/vit! Och när jag klarar röd med 18p, då får jag officielt handicap!

I söndags hade jag mamma och H-vig scrapdag, för mamma. Hon fick ett album av oss för 2 jular sedan, och det var INGET i det. Men i söndags gjorde hon 6st 6x6 LO:s. *applåder* Jag gjorde en 1 och en halv. Lägger upp bilder nån gång... :D

Idag ska jag ringa mina kära vänner Mimmi och Hanna, och sen ska jag skriva brev till min brevkompis på Irland, Orlaith. 

Och jag ska baka bullar! Agottigottigotti

 See ya!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards