never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under december 2007

Av ellen - 30 december 2007 18:51

Hej!!!!!

Jag skrev ett till inlägg igår, men jag "hittar" det inte.. jaja, jag skriver nu!!!


Vi ägde inte dom i På Spåret... bara nästan, vi slog ett lag, men Caroline och Göran är ju HELT otroligt duktiga!!!! 


Jag, mamma och syrran gick på bio igår. Vi såg filmen   Förtrollad. Den var bra och rolig!!! Helt klart sevärd!!!


Den här mannen, under, är HELT otrolig!!! Jag har han skiva, och kan typ alla låtarna utantill... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hej då!!! 

Av ellen - 29 december 2007 11:42

Godmorgon!!!

Idag sov jag länge... till 10. Fast iofs (i och försig)gick jag och la mig 23:30... :D Så är det när man har jullov. Idag ska jag kanske gå på bio.

I julklapp fick jag ju presentkort på JC och när jag var där i torsdags köpte jag 2 tröjor på REA (64:50 kr st- ganska bra pris tycker jag...), och på en utav dem är det en tjej, som är jättelik min syrra, så nu går jag omkring med Hedvig på magen ;D

Ha det bra!!!

KRAM E 

Av ellen - 28 december 2007 19:45

Hallao!!!

Nu är det fredag, en underbar dag... Idag har jag gått en promenad, ätit tjockpannkaka, kollat på TV (bl. a MTV, musikvideon till Hey there Delilah är jättecool!!!). Ikväll ska jag och min familj krossa Thomas Petersson, Pia Conde, Caroline af Ugglas och Göran Hägg i På spåret.

Live life!!!

KRAM E 

Av ellen - 27 december 2007 18:50

Hej!!!

JULEN var jättemysig. Mormor och morfar kom hit på julaftons förmiddag. Då åt vi risgrynsgröt och skinkmacka. Sen spelade vi Kina-schack, morfar vann ganska överlägset x_x                     Sen satt jag och Hedvig och sucktade efter julklapparna... Det är en pina att vänta en HEL dag på att öppna...Till slut var det Kalle Anka- tajm, och mormor som, för första gången i sitt liv, skulle kolla på ett helt program, somnade efter 20 minuter (hehe):D. Efter ett kyrkbesök gick vi hem och då var pappa hemma oxå (pappa jobbade jour på julafton). Då åt vi julbord med en massa sill (uäääk, säkert gott för dem som gillar sill men jag... jag är inte sååå förtjust), potatis, mormors goda köttbullar och prinskorv (det är nog godast på julbordet!!!). Nu var klockan 8 och då blev det äntligen dax för JULKLAPPSUTDELNING!!!!! Jag fick bl. a  7 böcker(:D), 2 filmer, ett dataspel, en pyjamas, en tröja, en kalender, en silverhalskedja, 3 presentkort (två på JC och ett på Lindex) och en JORDGLOB!!! Som lyser!!! När man kollar på den förstår man hur stor världen egentligen är. Stilla Havet är ju ENORMT och Sverige ganska litet...


Idag har jag och Hedvig gått på stan och köpt upp lite presentkort. 


Hoppas att eran jul har varit toppen- lika bra som min har varit!!!!


KRAM
Ellen


P.S Vi spelad Kina-schack 3 gånger- jag vann 2- jag blev julmästare ;D D.S

Av ellen - 23 december 2007 18:22

Hellå!!!

23 December, dan före dopparedan, 18.22     Jag är GLAAAAAAAAAAAAAD!!!

För i morgon, är det JULAFTON!!!! <3<3<3 Love It!!! Idag har jag och Hedvig gjort ischoklad... men jag har inte smakat dom än...

Imorgon kommer min mormor och morfar hit, dom ska fira jul med oss.


Från mig, till er alla

GOD JUL 


Av ellen - 22 december 2007 19:18

Hej!!!

Idag är det en fixa/slapp dag.Jag och syrran sitter inne på Hedvigs rum och gör hemlisar... mamma och pappa är NÅGOT nyfikna!!!! ;D  Vi har hållit på hela dagen, men är fortfarande inte riktigt klara...  Tidigare idag har vi klätt granen!!!!! Jättemysigt!!! Nu hänger det nästan bara kulor i den (och några änglar...). Imorgon ska jag och Hedvig göra Ischoklad... GOTT!!!


KRAM E 

Av ellen - 21 december 2007 21:34

Hej!!!

Idag har jag kollat på en film, Hälsoresan med Lasse Åberg. Jag har den boxen och dom filmerna är jättebra!!! Jag har även städat och nu ikväll har familjen kollat på "På spåret". Vi fick 37 rätta svar= vi ÄGDE dom!!! 

KRAM E 

Av ellen - 20 december 2007 22:24

... och min bästa vän Mimmi har börjat blogga för ett tag sedan, så jag gör lite reklam för den... :D Klicka HÄR för att komma dit, och gör det!!!

God natt igen







...och KRAM Mimmi!!! Grattis i efterskott!!!<3 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards