never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under december 2007

Av ellen - 1 december 2007 21:01

Åååh...

Jag är JÄTTEmätt!!! Festen för morfar (hos morfar) är i full gång. Vi har ätit jättegod mat och nu smaskar jag KLADDKAKA!!!  Det är supergott, för mormor är världsbäst på att få kladdkakan lagom kladdig... MUMS!!!


Jag träffade Lizzy innan idag. Hon klöste mig, sen sprang hon iväg...

Jag har kollat på Svensson Svensson (han e ju för go) och nu kollar jag på Babben & C:o. Det är oxå humoristiskt... Jag hade inte klarat mig länge i Heta stolen...

Tjao!!! & Go natt

Av ellen - 1 december 2007 12:14

Hejhej!!!

Nu befinner jag mig framför min morfars dator. Vi åkte hit i går, för att idag fira morfar som fyller 78 år på tisdag. I morse väckte syrran mig. Hon tände en lampa, och efter som vi delar rum här, kom den rätt i mina ögon, så jag vaknade... Inte skönt!!! Sen kollade jag på Julkalendern "En riktig jul" på datorn (pappa har köpt en sändare med antenn så vi kan kolla på TV på hans dator). Om man ska kommentera första avsnittet så tycker jag att den var ganska bra. Sen har jag hjälpt mormor lite med maten till ikväll, och sen ska jag hjälpa morfar att duka. Sen, kanske jag ska gå och träffa Lizzy lite... (för er som inte vet vem Lizzy är, så kan jag berätta att det är mina kusiners SÖÖÖTA katt :D)

<--------------------Lizzy...

... och Lizzy

Kramisar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards