never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 20 december 2007

Av ellen - 20 december 2007 22:24

... och min bästa vän Mimmi har börjat blogga för ett tag sedan, så jag gör lite reklam för den... :D Klicka HÄR för att komma dit, och gör det!!!

God natt igen







...och KRAM Mimmi!!! Grattis i efterskott!!!<3 

Av ellen - 20 december 2007 21:11

Hej!!!

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på "Tomtenatta" på stan. Affärerna var öppna till 9 och jag fick en grej fixad, så det var bra!!!

Idag har jag haft julavslutning i skolan, så nu har jag jullov!!! 5 av klasserna på min skola samlades i gympasalen, och varje klass sjöng en jullåt... och jag läste Julevangeliet!!! Pirrit!!! Men det gick bra :D Sen hade jag och mamma (mest mamma) bakat lussebullar, pepparkakor och kladdkakemuffins som vi bjöd klassen på (TACK, mamma!!!). Tvillingarna (Felicia och Olivia, mina bästa vänner här) bjöd på godis, skumtomtar, minikexchoklad och Ahlgrens bilar ( i slädformat). Sen hade jag och Felicia fixat en frågesport, som vi "redovisade" och sen hade Evelina fixat en sångtävling... sen var det JULOV!!! Skööööönt!!!

God natt!!!

Kram E 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards