never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2010

Av ellen - 31 oktober 2010 22:34

Har nu ikväll hängt med Sally. Vi har lyssnat på bra och dålig musik(smaken är som baken, ni vet). Ätit glass. Varit händiga. Tittar nu på Gilmore Girls, inte fel det heller.

Om detta varit en vanlig vecka hade det inte gått att hänga till elva. Men det är en aldeles ovanlig vecka, once a year kommer veckan. Veckan det är höstlov. Jag älskar lov. Löööv.

Av ellen - 30 oktober 2010 10:45

The biggest thing I wish for is peace.

.
Av ellen - 29 oktober 2010 19:23

Cred till Clara, min kära amigo, när jag lägger ut denna finfina låt:

Och kan dela med er att jag har lov. Höstlovet har äntligen kommit, denna förjäkliga vecka är över, jag har inte tagit med mig några skolböcker hem från mitt skåp. Nu ska jag sova. Vila. För guds skull, jag ska läsa en normal bok.

Ikväll ska jag sätta mig med glass framför Idol och inte göra något annat. Sen ska jag sova.

Av ellen - 26 oktober 2010 17:16

Idag skrev jag ett matteprov som jag tror gick sämre än vad som behövdes. Ångest. Imorgon är det NO-prov, och det ska inte gå sämre än bra. Det ska gå bra, smärtfritt, som på räls, annars blir jag besviken.

Sen.. sen kan jag se ljuset.

Jag sitter och lyssnar på Håkan Hellströms nya 2 steg från paradise, fastän jag inte gillar honom. Varför gör jag då det? Jag har lovat en buddie att lyssna på honom.

Men han är inte bra.

Fast Saknade te havs är ganska okej egentligen. Lite bra.

Av ellen - 25 oktober 2010 18:44

Mån: matteläxa

Tis: matteprov

Ons: NO-prov

Tors: svenskaläxa

Fre: franskaprov och engelskainlämning


Jag vill...lägga mig under mitt röda täcke och försvinna i en vecka eller så.

.
Av ellen - 24 oktober 2010 20:18

Jag älskar att sjunga. Det är det bästa som finns. Idag hade jag, min proffsiga kör och en till proffsig kör FN-konsert i kyrkan. Och det faktum att vi har fula klänningar, med hög(för mig iallafall) hals och allt är bara är blått alltihop, det förstör det inte. Sjunga gör en glad.

Av ellen - 23 oktober 2010 17:38

HALLÅJSAN!
Har ni idag äntligen sett I rymden finns inga känslor, och jag måste säga att jag älskade den. Mysfilm som ger en goodfeeling ända ner i tånaglarna upp till atomerna i hårbottnen. Har gått här hemma och känt mig aspberger(för jag gör så, jag ser en film och känner mig sen som en i filmen) in a good way. Jag älskar Bill Skarsgård, jag älskar numera Cecilia Forss, vill se ut som hon gör, vilket innebär att jag måste klippa mig, skaffa mig crazy smycken samt coola och udda kläder. Totally doable!

Och vad gör jag annars idag? Jag pluggar. Jajamensan, har ångest över kommande veckan, och känner att jag kommer vara helt knäckt på höstlovet. Lovley..

Av ellen - 22 oktober 2010 17:20

Idag har jag spelat basket hela dagen, så jag är tröttare än vanligt. Men skollaget kom tvåa, vi förlorade bara i avgörande matchen, så jag är nöjd. Och glad. Och trött. Fick träffa lite people det var längesen jag såg, så det var muy trevlans.

Nu ska fadern min och jag snart sticka till Max för lite fredagshamburgare, och sen är det Idol, för trots att jag alltid tänker att jag inte ska följa det, så gör jag det alltid.


Jag kan inte förstå hur jag klarat den här veckan. Så himla trött jag har varit. Och nästa vecka blir värre.. Men sen, ni. Sen är det höstov. Behövligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards