never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2010

Av ellen - 11 oktober 2010 16:10

Först trött. Sen vaken. Sen stressad. Sen svettig. Sen lugn, likgiltig, trött, irriterad. Sen rolig, sen hjälpsam. Sen överlycklig. Sen glad. Sen avslappnad, mätt. Sen avslappnad. Lugn.

sen är ett roligt ord:)

Av ellen - 10 oktober 2010 19:23

Detta är mannen jag gillar i årets Idol. Han tar skitbra låtar och gör dem nästan ännu bättre(till skillnad från Darin som förstårde Viva La Vida, exempelvis). Det gillas. Olle Hedberg gillas.

Av ellen - 9 oktober 2010 22:07

Satt med tårarna rinnandes efter tjugo minuter till Ps. I love you.

Och det är inte en dålig sak, eftersom jag gillar/älskar att gråta till filmer.

Och böcker.

Men nu är det paus för nyheter(grymt jäkla onödigt).

Sen ska jag väl gråta lite mer tror jag.

Men jag gillar det.

Ni borde verkligen se den.

Jag är frälst.

Av ellen - 9 oktober 2010 18:26

Sitter och upplever nostalgi/reser tillbaka till barndomen, då jag sitter och lyssnar på Saltkråkan. Astrid Lindgren är den bästa författare som någonsin existerat. Hon borde ha fått Nobelpriset, det är min mycket bestämda åsikt.

Av ellen - 8 oktober 2010 18:14

Jag har ett sånt där fint litet I-landsproblem. Jag vill ha en tröja, men jag vet inte om jag ska köpa den. Beslutsångest kan man också kalla det..  

Visst är den fin?

Idag har jag skrivit i tre timmar. Novelltävling på skolan, och jag typ YAY! Men jag tycker att med tanke på hur mycket man skriver under sina dagar, så borde man inte få ont i handen av tre timmars konstant skrivande?!

Jag har lånat en bok som verkar ganska så grym- "Ursäkta om man vill bli lite älskad"- Johanna Thydell, och knarkar sönder denna låt. Jag älskar att knarka sönder låtar. Bara synd att de är så dåliga sen efter det...

Av ellen - 7 oktober 2010 21:06

Om jag bara skulle få se på Chuck hela dagarna skulle jag vara en glad och lycklig flicka. Nu inser jag ju att det inte går, och med det nederlaget hoppar jag in i duschen.

Tv · Vill ha
Av ellen - 6 oktober 2010 21:07

Ibland vill jag räcka ut tungan åt världen. Ibland slå den med en rak höger. Ganska ofta vill jag ge den en spark, eller en kuff. Någon gån vill jag ge den en kram, eller en puss. Ibland vill jag säga: "Ja, tack världen." Ibland vill jag le, ibland skratta, ibland gråta.

Idag.. Idag gav jag världen en klapp på huvudet. Så kände jag idag.

Av ellen - 5 oktober 2010 19:30

Biblioteket är bäst. Det är the place to be. Där kan man alltid vara- om man är sur, glad, ledsen, arg- just för att böckerna har allt det. Idag var jag där med una amigo och hjälpte henne hitta böcker, och jag insåg att det äger. Det vill jag göra mer. Jag trivs så bra mellan hyllorna av alla dessa pärmar, papper, meningar, bokstäver, kommatecken, utropstecken och punkter. Fasen, jag ska ha en bok ståendes på de hyllorna någon dag. I have a goal. Jag ska ha några punkter och bokstäver med i biblioteket. Det ska jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards