never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under juli 2009

Av ellen - 31 juli 2009 08:49

Lars Winnerbäck.      ...jag älskar musikvideon. Är Ulf Lundell verkligen med?

Rut

Av ellen - 30 juli 2009 19:39

Hallåhallå!

Igår var jag med Hanna, och det var jättelängesen. Så det var kuuul! Vi fotade kossor. Och en som gillade att bli fotad döpte vi till Rut. Hon gillade att bli klappad, och sen när vi gick så följde hon oss längst hela hagen och sen när vi var ur sikte så råmade hon. Högt. Hon var gullig. Brun och vit var hon. Och så hade hon en virvel i pannan.

Idag har jag bakat kakor, och gått på stan. Och städat lite i min bokhylla. Och lagat mat.

rut.




 



 

muuuu på er!

jag vill träffa henne igen!

Av ellen - 29 juli 2009 10:21

Idag ska jag åka buss. Lilla Jag ska på Stora bussen och åka Buss i hela 13 Minuter. Och sen ska jag umgås men Hanna!

ha det bra!

Av ellen - 28 juli 2009 20:10

Okej. Jag såg Ice Age 3. Med Julia. Hon är rolig! Filmen var kuuuuuuuul! :D Sköna typer, liksom. Sid. Och Manny. Diego och Elli. Och Persikor.

Jag kom på en sak. Timo Räisänen är sööt!

Och så hittade jag ett par Converse jag vill ha! Taaadaa!

Fiina va?

Såpp. Nu ska jag kanske se lite Alsång på Skansen. Miss Li var där tror jag. Och äta en macka.

och imorgon ska jag vara med Hanna :D Det var jättelängesen! Jag får inte missa bussen... 

kramkram!


Av ellen - 27 juli 2009 21:13

Okej, har ni sett Freaky Friday?

Den är ju hur bra som helst! Men skrattar igenom hela filmen. När Chad Michael Murray sjunger "Baby one more time...". Hahaa, det är humor!

Nu sitter jag och försöker hitta nu misik på da Spotify. Just nu är det Super furry animals. Undrar om det är hundar. Eller lejon. Eller kanske apor.

Av ellen - 27 juli 2009 14:11

Hallihalli!

Idag hade jag inte tänkt göra något, och det är precis vad jag gjort. Eller inte gjort. Beroende på hur man ser det... Jag har ju inte gjort något, men jag har ju... Jaja, skit samma. Jag har sett på lite Gilmore Girls. Och ätit frukost. Och nu hade jag tänkt gå och köpa basilika och mjölk. Och om regnet inte öst ner så hade jag gått till biblioteket. Men jag gör det en annan dag.

Undrar om det finns någon bulle i frysen...

excuse me for a minute.

Av ellen - 26 juli 2009 20:58

Hejhejhej!

Nu är jag tillbaka till da hood. Så imorgon ska jag ut och känna på staden. Vad har ändrats? Jag har suttit och kollat på lite gamla GG. Den är slut nu! Sista avsnittet ever såg vi får några veckor sen. Vi tycker att det ska komma Gilmore Girls: The Movie. 2012.

Jag vill se på bio. Går det något kul?

au revoir!


Av ellen - 24 juli 2009 15:04

altså blä.

Vad himla bra Harry Potter and the halfblood prince var! Jag grät flera gånger, en gång för att det var så otroligt kul! Harry hade druckit Felix Felicics dryk, som gör en lyckosam. Han var så otroligt... jag vet inte vad, men jag kunde inte sluta skratta. Vilket var lite pinsamt eftersom jag var den i salongen som tydligen tyckte att det var roligast, så när de andra bara satt där så gapskrattade jag. Jag försökte flabba tyst... Jag och Simon satt och torkade oss i ögonen efter 10 minuters hysteriskt skrattande. Och sen grät jag för att det var så jäkla sorgligt. Då grät inte Simon.

Bästa replikraden? "-Really? -Hey! She´s only interested in you because she thinks you´re the chosen one. -But I aaaam the chosen one. SMASH.          -Sorry. Ehum... Kidding.?"

I force you to go and see it. NOW!


Idag firar vi min söta mamma som har namnsdag. Min var i måndags. Fruntimmersveckan, you know. Och ikväll ska vi på resturang, alla 10.

Och en till sak har jag gjort idag. Jag har målat. Och igår var jag och Simon snickare. Vi målade, bar, mätte, sågade och spikade. Med lite hjälp av Thomas. Det var jättekul! Så nu har mormor och morfar nya lock på sitt garage. Och mina händer luktar falurödfärg. Igår var det lacknafta.

au revior!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards