never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under april 2009

Av ellen - 23 april 2009 19:59

Dagens humör: Ganska glad...

Dagens borde: Städa lite på mitt rum

Dagens frisyr:Slarvigt uppsatt i en tofs


Dagens klädsel: "Trasiga" jeans, vitt linne, röd/vit rutig blus och vit munkjacka

Dagens planer: Äta en chokladboll

Dagens vill ha:En kopp te

Dagens längtan: 2 sköna slappdagar

Dagens fundering: Är Byggare Bob amerikanskt>

Dagens beroende: Oh. Nothing.

Dagens personer: Hedvig. Och Pappa. Mamma.Klassen

Dagens roliga: Oh.Nothing

Dagens låt: Mean street- Mando Diao
Av ellen - 20 april 2009 20:39

snyft.

Jag såg precis Marley&Jag. På stadens biograf. Jag har bara ett ord (sen kommer jag skriva mer men jag börjar så här): Naaaaawww! (Om det nu är ett ord...). Alla kritiker som hatar den filmen vet inte vad de pratar om. Jag älskade den.

Den handlade altså om Marley, en labrador. Han får komma hem till John och Jenny.  Och för att gå händelserna i förväg, så när han växer upp så är han inte den mest uppfostrade hund... Han hoppar på hundar(speciellt pudlar), han görr sina behov på ställen som man inte borde göra dem på, han springer iväg och förstör i hemmet.


jag skriver inte mer. Ni får helt enkelt ta och gå och se den.! Och det är inte en rekomendation. Det är en order.


Idag har jag gått i skolan. Surpricesurprice! Sen så har jag sjungit, köpt pesto, ätit pasta med pesto och sett film.


Nuuu... ska jag. Hm. Läxor. Och jag är sugen på te. Och sen ska jag sova.


Jag längtar till sommarlovet... Så den här låten passar bra. Vi ska sjunga refrängen på den på nästa konsert.    "We don´t need no education"   Dadadadadadamdamdam. Lalalalaloalala. Badumbadumdabum.

men efter sommarlovet behöver vi education! Det är viktigt ;)

sovgott!

Av ellen - 17 april 2009 14:15

Nu är det fredag.   Gissa vad jag skriver nu?

DET ÄR HELG!

Hahaha...   Nu ska jag snabbstäda. Och sen ska jag plocka ur diskmaskinen. Och så fick jag en så otrolig lust att kolla på Harry Potter. Se om det blir nåt sånt ;)

 kram!

Av ellen - 16 april 2009 17:32

Häj!

Nu är det torsdag. Känns som onsdag. Jag har gått 3 dagar i skolan.

Jag tycker att jag har klarat det ganska så bra.

Nu ska jag städa upp lite på mitt rum. 

Och BTW så har Ugly Betty börjat igen!! :)

I´m happy over that!


Av ellen - 13 april 2009 12:20

och igår återuppstod han. Cheesus.

Och jag har käkat så mycket godis så jag vet inte vad. Helt OETROLIGT!

Och ätit mat. Och lyssnat på musik. Kollat på världens sämsta film och umgåtts med släkten. Simon o jag spände upp studsmattan igen. Då är det sommar. 

idag är det sista dagen på påsklovet. Sorgligt.

kram!

Av ellen - 10 april 2009 10:52

Idag är det festfestfestfestfest!

Dagen börjde bra. Vaknade iofs tidigt. Men var pigg. Sen lekte jag med Lizzy. Hon är galen.

NU har jag ätit frukost, ska gå ner och göra efterrätt till imorrn och i eftermiddag blir det bacon, lax och chokladmousse för hela slanten!

härligthärligt.

borde jag vara ledsen istället för glad idag? jag menar, Jesus dog ju faktiskt... Äh. Det är gammaldags. Jag ska ha kul!

kram!

Av ellen - 9 april 2009 14:09

Numera är jag hos mormor och morfar. Och firar påsklov.


Endel av er vet kanske att jag vill ha en hund. Jag jobbar på det, men det går inte sååå bra. Men alla i min omgivning får hundar. Så jag tycker att det är orättvist.

På kpwebben fanns det en artikel om bra nybörjarhundar. Gissa vilken hund som fanns med där? Min drömhund, Cavalier King Charles spaniel. Så nu börjar övertalningen på nytt!


Glad Påsk!


racoon- close your eyes

Av ellen - 7 april 2009 13:56

 Undersökte youtube lite. Sökte på det enkla ordet Love. Den här kom fram, tillsammans med bl. a John ME.

Den var fiiiiiiin!


Clouds above go sailing by
I found my meaning in this life
clear white is flying in my eyes,
underneath a blue, blue sky
The waves come rolling in with the tide.
I've been away too long
and everyday I missed you more.
You look like you did before
only prettier.
Everyday I love you more.

All the people rushing by, by, by
looking for meaning in this life
so used up, and blinded by lies,
They're underneath the blue, blue sky
the way they seldom seem to smile
I don't know why.

'Cause I've been away too long
and everyday I missed you more.
You look like you did before,
only prettier.
Everyday I love you more.
I love you more,
everday I love you more,
and more.

Cause I've been away too long
and everyday I missed you more.
You look like you did before,
only prettier.
And everyday I missed you more,
and more and more and more and more.
I've been away too long
and everyday I missed you more
oh you look like you did before
only prettier
everyday I love you more.

I love you more.
Everyday I love you more.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards