never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under juli 2007

Av ellen - 28 juli 2007 20:38

Hej igen!!!


Dagen efter Hanna va hos oss åkte vi till våran stuga i Ryd. Nu har vi varit här några dagar och har redan hunnit med mycket!!!  Vi har varit på två "fester" och badat 3 el 4 gånger i det kalla vattnet...  jag har kelat mycket med min kusins familjs katt. Tittat på TV  och varit ute. 

Vädret är konstigt... När man vaknar är det solsken, tio minuter senare spöregnar det och sen blir det sol. Helt plötsligt börjag det dugga och sen blir det lite sol... också börjar det falla regn igen... *blä*  man blir deprimerad av regn... :'(

Nu skriver jag på min önskelista... jag fyller snart år *glad!!!* det är ju nåt att se fram emot iallafall...Jag önskar mig många böcker...Ett exempel...

Idag har vi spelat golf... det gick inte jättebra men hyfsat...


Kjamis kjamis

Ellen o jag (Ojsan) 

Av ellen - 23 juli 2007 11:29

Jaa...

idag regnar det minst lika mycket!!!

Men det struntar jag i!!!

För jag är glad!!! Min kompis Hanna och jag ska på stan!!! Vi ska gå i affärer och fika!!! Det ska bli sååå mysigt!!! Ikväll ska hennes föräldrar och hennes lillasyster komma hit och äta middag så jag kan va med henne mycket idag!!!

 lycklig. Lycklig. LYCKLIG. LYCKLIG.


Nu på morgonen har jag kollat på sommarlovsmorgon. Och ätit frukost.


Skriver kanske sen!!!

Kram!!! 

Av ellen - 22 juli 2007 19:58

Tjao!!!


Idag regnar det!!!

Mycket!!!

Jättemycket!!!

Jag HATAR regn!!!

Man blir så dyster...:'(

BLÄ


En regnig hälsning från mig!!!


ELLEN :'(

Av ellen - 21 juli 2007 17:58

Hej igen!!!


Idag har jag varit på biblan igen!!! Jag lämnade tillbaka böckerna jag lånade förra gången och lånade nya.


Ett VIKTIGT medelande!!!:


Jag, Ellen, har skaffat mig en till blogg!!!

Min andra blogg

Läs den!!!


Kramiskramis


Av ellen - 20 juli 2007 11:03

Idag är det fredag den 20 Juli och Margareta har namsdag... d.v.s JAG!!!

Igår hjälpte jag min syrra att tona håret möööörkt!!! Det blev JÄTTESNYGGT!!! Hon visar nog bilder på hennes blogg senare idag.

Idag tror jag att vi ska åka och spela golf och gå ut och äta.  Än så länge har min dag varit bra!!! Jag vaknade och var pigg!!! Jag har kollat på Sommarlovs morgon och städat på mitt rum (veckopeng väntar...hoppas jag!!!).


Lägger upp några bilder på oviktiga men fina saker!!!!

 Min favvoblomma                     

Jag har en iPod nano fast Svart!!!



Med undantag för Jack, som är mer cool än fin...


Ha det bra idag!!!


KRAM

Av ellen - 19 juli 2007 22:40

 Go' kväll!!!

Ett litet test:


Sätt din musik på shuffle. Klicka på nästa knappen efter varje fråga. Använd sångtiteln som svar på frågan.

Skriv egna kommentarer om tolkningen. Fuska inte!


1. Hur mår du idag?

Boten Anna (Jag mår lika bra/dåligt som hon)

2. Kommer du att komma långt i livet?

Rehab (ooops...)

3. Hur ser dina vänner dig?

BouleVard Of broken Dreams (som en som krossar deras drömmar...hoppas det är fel...:S)

4. Kommer du att gifta dig?

Devil Look (med en som har taskigt utseende... bättre än inget, han kan ju vara oooootroligt snäll!!!)

5. Vilken är ditt livs themesong?

Disenchanted (Det känns inte sååå bra)

6. Vad är ditt livshistoria?

Good Song (en bra historia)

7. Hur är skolan för dig?

How Could this Happen To Me (jag verkar inte gilla skolan)

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Oxygen (genom att andas, det kan ju vara bra!!! Och stämma!!!

9. Vad är det bästa med dina vänner?

Mambo (dom dansar runt i mitt liv, Jag Älskar er!!!)

10. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Forever Doesn't Live Her Anymore (ja, det ska jag ha,det passar ju jättebra!!

11. Hur ser dina vänner dig?

Henna (giftig...)

12. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Little Dysfunk  You (hoppas det är fel, väldigt fel. Fel. FEL. FEL)

13. Vilken är din mörkaste hemlighet?

Så underbart (den var inte så mörk... ;D)

14. Vilken låt beskriver den jag är attraherad av?

Hitchin' A Ride (en liftare...kanske?)

15. Hur blir jag ihågkommen?

Thank You (Jaaaaaaaa, gör nåt bra, får Nobelpriset, blir tackad och ihågkommen!!!!!! ;D)

Försökte det här liiiite tidigare men datorn hängde sig... BLÄ!!!! Då blev jag trött på den och stängde av den.


Good Song och Devil Look har Salem Al Fakir skrivit. Lyssna på honom. Han e grymt bra!!!


Nu ska jag sooooova länge och skönt!!!


God natt


ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Av ellen - 18 juli 2007 21:28

Skrev inte igår... *FÖRLÅT**snyft*


men NU skriver jag!!!! :D

Igår vaknade jag vid halv 9. Jag kollade på Sommarlovsmorgon och sen gick mamma, syrran och jag på stan. Sen gjorde vi inte så mycket mer... hade en skön ledig dag!


Idag vaknade jag lite tidigare men kunde inte somna om.. *gäsp* Jag har varit halvseg i kroppen hela dan. Vid 2 åkte vi till en av mammas arbetskompisar som har 2 barn i 2 & 4 år.Så söta!!! Och så mycket energi. Jag blev ganska trött efter ett tag. Men jag hade kul.


Ha det...


Kram<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Vill bara dela med mig en bild på VÄÄÄÄRLDENS sötaste hund!!!!!

Cavalier King Charles Spaniel


Min drömhund...

Av ellen - 18 juli 2007 21:27

Jaaaaaaaa!!!!!!!


9 personer har röstat!!!!!!


TACK!!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards