never give up, it's such a wonderful life

Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik... Hej!!! :D

Av ellen - 19 juli 2007 22:40

 Go' kväll!!!

Ett litet test:


Sätt din musik på shuffle. Klicka på nästa knappen efter varje fråga. Använd sångtiteln som svar på frågan.

Skriv egna kommentarer om tolkningen. Fuska inte!


1. Hur mår du idag?

Boten Anna (Jag mår lika bra/dåligt som hon)

2. Kommer du att komma långt i livet?

Rehab (ooops...)

3. Hur ser dina vänner dig?

BouleVard Of broken Dreams (som en som krossar deras drömmar...hoppas det är fel...:S)

4. Kommer du att gifta dig?

Devil Look (med en som har taskigt utseende... bättre än inget, han kan ju vara oooootroligt snäll!!!)

5. Vilken är ditt livs themesong?

Disenchanted (Det känns inte sååå bra)

6. Vad är ditt livshistoria?

Good Song (en bra historia)

7. Hur är skolan för dig?

How Could this Happen To Me (jag verkar inte gilla skolan)

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Oxygen (genom att andas, det kan ju vara bra!!! Och stämma!!!

9. Vad är det bästa med dina vänner?

Mambo (dom dansar runt i mitt liv, Jag Älskar er!!!)

10. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Forever Doesn't Live Her Anymore (ja, det ska jag ha,det passar ju jättebra!!

11. Hur ser dina vänner dig?

Henna (giftig...)

12. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Little Dysfunk  You (hoppas det är fel, väldigt fel. Fel. FEL. FEL)

13. Vilken är din mörkaste hemlighet?

Så underbart (den var inte så mörk... ;D)

14. Vilken låt beskriver den jag är attraherad av?

Hitchin' A Ride (en liftare...kanske?)

15. Hur blir jag ihågkommen?

Thank You (Jaaaaaaaa, gör nåt bra, får Nobelpriset, blir tackad och ihågkommen!!!!!! ;D)

Försökte det här liiiite tidigare men datorn hängde sig... BLÄ!!!! Då blev jag trött på den och stängde av den.


Good Song och Devil Look har Salem Al Fakir skrivit. Lyssna på honom. Han e grymt bra!!!


Nu ska jag sooooova länge och skönt!!!


God natt


ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

 
 
syster hå

syster hå

20 juli 2007 10:47

haha xD vilket jobbigt liv du verkar ha!

http://hedda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 22 januari 2011 20:15

Har legat i feberdvala några dagar nu och känner mig alltmänt seg och trött. Men har fått oerhörd lust att klippa mig som kvinnan, Britta Persson, nedan. I'm in love!   ...

Av ellen - 17 januari 2011 17:56

Morgonpasset i P3 är det som får en att skratta när man går till skolan, ibland högt så att folk tittar småkonstigt på en(jag är nog en sådan som människor ser undrande på ganska ofta) och det är kul. Annars hade jag inte så roligt när jag gick til...

Av ellen - 12 januari 2011 20:32

Lite smått ångest över det att jag nu går i skolan igen men jag tar det lugnt. Gick hem med Robyn i öronen idag och kom på folk med att se konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna. Men jag log glatt mot dem och fortsatte. Det kanske är formeln- mu...

Av ellen - 11 januari 2011 19:06

Sista dagen på jullovet nej det känns inte okej men jag kan inte göra mycket åt det. Håller nu på att fundera ut en bra klädsel att ha på sig imorgon. Mitt favoritnagellack har börjat bli segt och det gör mig big time ledsen. Jag måste ha ett nytt....

Av ellen - 8 januari 2011 16:38

Jag har verkligen inte gjort några nyttiga saker alls under tiden jag inte skrivit. Igår så jag en ytterst rolig film med namnet The Tourist, sen gjorde en kille ett korttrick för mig och Sally och ännu en gång blir jag så irriterad när det blir så h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards