never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av ellen - 14 oktober 2010 19:02

Jag tycker inte att man ska se listor som en dålig sak-inte så att jag inte har tid eller så, nejnej. Det tar tid att fylla i dem!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Prickiga strumpbyxor och blommig klänning
Vad använder du just nu för skor: Rosa, ganska så smutsiga Converse
Favoritfärg på kläder: Blått och svart. Ungefär. Eller löjligt färgglatt.

Senaste person som

Sov i din säng:
Min nalle George
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Sally
Du gick på stan med: Sally

Senaste
Låt du hörde:
Bjurö Klubb- Laleh
Film du såg: PS. I love you
Mat du åt: Pasta med Familjen Dafgård-köttbullar
Kram: Katja hette hon, ja.
Puss: Mamma kanske
Fest: Firade mig och pappa
Känslan: Förvåning
Ilska: Njä jag vet inte.. Är ganska glad
Resa: Stugan kanske det då
Glädje: En sa att mina strumpbyxor var fiiina
Dröm: Long time ago, komemr inte ihåg
Boken du läste: Ursäkta att man vill bli lite älskad
Personen du träffade: La famillia
Personen du pratade i telefon med: Mamma, ju!
Personen du fick sms av: Victoria
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag tror inte det hänt, faktiskt.
Gången du var utomhus: När jag lämnade in min cykel
Gången du sov: Inatt. På kudden.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Enochenhalv timme sen
Saken du köpte: Ett svart H&M-linne. Kul, va?

Om dig

Namn: Ellen Margareta
Ålder: 14
Smeknamn: Har inget faktiskt. Och smeknamn är ett läskigt ord..
Syskon: 1 storasyster
Sysselsättning: Kör, konfa och böcker
Bra egenskaper: Vad är motsattheten till blyg?
Dåliga egenskaper: Ganska skeptisk
Linje/klass: 8D
Hårfärg: Blondbrun numera. Vill ha rött, though.
Ögonfärg: Blågrå. Men gula skulle vara fräsigare.
Skostorlek: 40+

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards