never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2010

Av ellen - 3 september 2010 15:15

Jag tycker varenda person som använder sig av syre för att leva ska lyssna på Never Shout Never's nya skiva, Harmony. För den är inte dum, ska ni veta. Ja, ni kan lyssna på den gamla också- What is Love? Den är också bra.

Av ellen - 2 september 2010 19:50

Okej. Har nu haft min första konfaläsning. Som jag ska ha varannan torsdag. Och... Njä, jag ser inte framemot att dessutom gå i kyrkan varje söndag. Jag får se hur detta blir. Men min kompis Prästen är skön. Lite småflummig, så ibland har man ingen aning om vad han pratar om. Sånt gillar vi.

Imorgon är det min lätt bästa dag på hela veckan, så efter att ha gjort de saker jag ska göra kväll(handla, slå in presenter...) så ska jag sova för att komma till den dagen.

Gillas. Typ.

Av ellen - 1 september 2010 20:04

Jag älskar att sjunga. I love singing i kör. Och dag var körövning numero ett med min nya kör, den jag sjöng in i. Det var läskigt. Men- det ni- jag kom in och idag har jag haft övning med min proffskör. Åh, jag älskar det. Och jag ser framemot julmånaden. Då har vi övning hela tiden, det blir spännande att se hur jag pallar det.

Nu ska jag sätta på teven- jag bara känner att jag måste se 'Speed 2:Cruise Control', bara för att den fick betyg 1- och göra en tröja. Eller... Rita på en tröja. Till min mate som fyllt år. Och, justdet- vi ska ha birthdaypicknick på fredag:)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards