never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 19 september 2009

Av ellen - 19 september 2009 09:24

-Sculdy! Aliens är inget påhitt. Det är en möjlighet.

-Jaja. Tar du den högra delen, så börjar jag till vänster.

-Fine.

Agenterna kliver ner i det en meter djupa gropen, sätter på sig ett par plasthandskar och börjar leta efter något ovanligt. Fox Mulder fyller en påse med jord, fast besluten om att kunna hitta något i påsen som pekar på att det var utomjordningar som landade på platsen. På andra sidan hålet går Dana omkring och sparkar på jorden.

-Aliens, fnyser hon. Inte så länga jag lever.

Plötsligt sparkar hon tll något hårt, och sätter sig snabbt på huk och borstar av jorden av ett avlångt föremål. När jorden är borta ligger det ett rör på den bruna marken. Det hade kanske inte varit så konstigt , om det inte hade lyst i en klar grön färg.

-Fox!

-Vaddå?

-Kom hit. Jag tror att jag har hittat något!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards