never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2009

Av ellen - 19 januari 2009 18:05

Jag har ju glömt!

Leo, min underbara syssling låååångt borta har tagit sina första steg!  Tiden 1.47 :D

puss!

Oui

Av ellen - 19 januari 2009 17:18

hej!

nu har jag varit och sjungit, och det var kul som vanligt. Dagen har varit ok... Ganska tråkig... Nu ska  jag gå och göra lite franskaläxa och lite engelska läxa. 

jag är trööööööt

ellen

Av ellen - 18 januari 2009 17:18

Helluuuuu!

Jag har fått nya gardiner! Igår satte min mamma sig och sydde. Och jag fick en ny kudde också! FIIIINT!!! Tyget är typ blommigt, fast ändå inte.... Men snyggt blir det! Och man blir glad av tyget! :D

Nu håller jag på att baka en chokladkaka. Hoppas att kakan blir lika god som smeten var:p

Får kolla till den nu...

kram ellen<3

Av ellen - 17 januari 2009 11:39

Lördag!

Jag gillar helgen. Men den här veckan har varit bra. den har gått snabbt, och varit rolig. Nästa vecka ska jag klippa mig och spela fotbollsturnering. Fairplay Trofé (stavning!?). Det ska bli kul det också:D Och idag ska jag kanske ta en stanrunda. Baka lite godagrejer. 


Av ellen - 15 januari 2009 17:32

Idag är det torsdag. Det har varit en bra sådan. Kul på lektionerna. Gympan ovanligt kul. Gått hem. Ätit lite grape. Bakat tigerkaka. Haft det ensamt och skönt.

kram e

Av ellen - 14 januari 2009 19:49

Det var ett tag sen jag skrev... Det har egentligen inte hänt så mycket. Jag har gått måndag, tisdag och onsdag i skolan. Jag har haft matteläxa, franska läxa, fått reda på att vi ska ha 4 prov inom kort...

Idag har jag gått till 3. Det är dumt, för musiken blir mindre rolig om man har det som sista timmen, och alla är lite halvtrötta och pratiga. Det är vi iofs på matten som är innan också... Menmenmen.

Och nu ikväll har jag gjort granar till mitt SO-arbete. Jag klippte ut, och satte fast piprensare som stam. Men nu är jag NÅGOT trött på det... Vi håller på med olika regioner, och jag fick barrskogsområdet. Regnskog hade varit roligare;)

Och mamma har tagit hem dammsugare från jobbet. Det är supermums, så om du aldrig smakat det (vilket vore lite konstigt), så får du springa till närmsta matställe, och köpa dig några. GOTT! 

Och så måste jag städa upp lite på mitt rum. Det är inte jättevackert :S

Imorgon ska jag ha på mig en Lilla My tröja. Den är söööt! Grå, med den sura My:n på, som sitter med trumpen min och armarna i kors. :D:D:D:D:D

så ha det bra allihopa!

kram e

Av ellen - 11 januari 2009 13:23

Det blev ganska många GG-avsnitt igår :P Och enunderbar hemgjord pizza.


Nu har jag precis varit ute och gått. Det är ganska skönt ute. Inte jättekallt, men inte varmt... Och tyvärr ingen snö...

ellen:D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards