never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under oktober 2009

Av ellen - 12 oktober 2009 19:32

Haj!
Idag har jag gått i skolan. Det har varit en bra dag, tycker jag. Sen kom jag hem. Åt lite. Sen gick jag på stan med mamma för att sedan gå till kören, för att upptäcka att den var inställd(jag visste det egentligen). Så nu har jag ätit, och nästan bestämt mig för att klippa mig. Så nu är det väl egentligen bara Livet i Fagervik, Persikosommar och lite te som saknas..

Ha en mysig måndagskväll!

kram

Av ellen - 11 oktober 2009 19:56

Idag har jag läst, tittat på tv, fikat. Spelat The Sims, där 3/4 av mina simmar dog i en brand. Deprimerande. Sen spökade mamman i huste, och tonårsdottern som var kvar blev jättedeprimerad. I don't blame her.

Nu ska jag titta på Playa del Sol, sticka på min mössa.

kram!

Av ellen - 11 oktober 2009 11:40

Sunday. Sunday. Sunday.

Igår förlorade Sverige mot Danmark, med 1-0. Men Skellefteå AIK vann mot HV71(haha, in your faces!), och det är ju nästan viktigare. Tycker jag.

Idag ska jag inte göra något otroligt märkvärdigt. Jag tänker läsa ut boken, ta en dusch, fika, kanske börja på en till bok. Måla naglarna. Göra lite svenska. Ni vet, söndagssaker.

kram!

Av ellen - 10 oktober 2009 21:31

Hej!

Fotbollen strålar i tvrutan. 0-0 hittils, men vad fasen, det är ju 13 minuter kvar. Typ.

Idag har jag..

Okej. Nu blev det 1-0 till Danmark. Det var ju inte ens snyggt.

Idag har jag som sagt sjungit en konsert. Enligt pappa, Hedvig och Sally var det bra. Efter konserten gick jag och Sally till biblioteket. Och vi kände oss väldigt kulturella när vi nästan blev utkörda ifån biblan, för att det stängdeSkrattande

Men vi fick ihop ganska många böcker ändå, en Meg Cabot-Håll huvudet kallt (orginaltiteln är: Size 14 is not fat either. Haha!). Och den är bra! Men säg en Cabot som inte är det, iofs. Och så hittade vi en tredje del av serien Persikosommar (Victoria, läs!). Det är sådana upptäckter som förgyller ens dag.

kram!

Av ellen - 9 oktober 2009 20:00

Nu är det fredag. Helg.Det har varit en ganska bra dag. Måste jag säga.

Nu ska jag läsa lite i Harry Potter and the Philosophers stone, och sen se vad som tittas på inne i vardagsrummet. Idol? Skavlan? Möjligheterna är stora, vi får se vilket det är(ey, Skavlan börjar 21.00, kom jag på..).

Imorgon är det Räda Korset konsert, och efter den ska jag och Sally till biblioteket.

Och så var det jag som gjorde middagen idag. Flygande Jakob. Gottelgottgott! Och så har bakat Ryttarkakor. Mums.

Have a nice fridaynight!


Av ellen - 8 oktober 2009 19:59

Hello!

Idaag har jag varit och varit i skolan. Och gjort en massa grejer. Bland annat så har jag räknat ut Oslos longitud och latitud- 10grader och 60grader och så har jag spelat gitarr.

I eftermiddag har jag fått skor, och så har jag ätit. Och nu ska jag läsa lite glosor, emn sen har jag faktiskt en ledig kväll. Vaad ska jag då hitta på? En bok.

Och nu ska jag lägga in ett youtube.klipp Och jag varnar varenda person som antingen är lättskrämd, hatar att bli skrämd eller har dåligt hjärta. Titta inte då. Jag slänger helt enkelt in ett citat:"Vi vill varna känsliga tittare för detta inslag."

Jag blev vättskrämd av min grymma syster, som inte gav mig någon förvarning. Jag är mycket snällareGlad

sov gott. (om ni nu kan det efter detta)

Av ellen - 7 oktober 2009 19:16

Av ellen - 6 oktober 2009 19:27

Nu har jag vart och tränat

Tjolahoptjolahejtjolahopsansa

Nu har jag vart och tränat

Ja, det har faktiskt jag

Och så har jag gjort DN:s nutidsorientering i skolan. Men jag har inte mer rätt än min Syster. Men det hade jag ju inte förväntat mig heller.

Nu ska jag äta, och sen blir det en tevekväll. Ugly Betty eller Navy CIS, och sen klockan 21.00 blir det The Mentalist. Haha, tisdagar är bra tevekvällar.

hadetbra!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards