never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2010

ben

Av ellen - 24 januari 2010 17:34

Jag vet inte om jag varit onyttig eller nyttig idag. Några GG-avsnitt, men sen också mycket gjort på engelskaarbetet... Vi kallar det 50/50.

Nu blir det pizza, som njutes till Michael Jackson och senare Project Runway. Sen är moi helg slut.

au revoir!

Helgen · Mat · Musik
Av ellen - 23 januari 2010 20:18

Idag har jag köpt sommarkläder, druckit kaffe, handlat på Maxi, ätit pasta och fått sug efter V6 Junior.

Det var jättefina kläder!:D En rutig sak från Monki, och en blå kläning med rosa blommor, från Gina Tricot. Så sött!

Hosca kal!

Av ellen - 23 januari 2010 10:56

Jag trodde jag var speciell, inte som alla andra. Men acording to a test på Facebook, är jag lika biten i Twilihgt som alla andra. Bara för att jag kommer ihåg vad som händer i de olika böckerna. Som jag iochförsig läst två gånger på fyra månader.... MEN ÄNDÅ!

Av ellen - 22 januari 2010 16:20

♫Ger er myskomusik med Muse, och går för att städa mitt rum till Gilmore Girls- avsnittet när Mad Men-snubben är med.

Av ellen - 21 januari 2010 19:41

Idag har jag varit på metallåtervinningen och sett den pressa ölburkar till kuber.

Sen åkte jag hem och träffade Sally. Vi drack choklad, lyssnade på musik, skrattade och the english girl gick hem 30 klädesplagg rikare, från min slänga/ge bort/skänkaborthög. Hon var ganska nöjd!

Klicka här. Eller här. Timo är så sköööööön!

Nu ska jag scanna. Med hjälp av min kära syster, annars går det inte bra. Jag funderar på om jag är lite av en tekniskt analfabet.

  

Av ellen - 20 januari 2010 19:17

I've been waiting a long time
for this moment to come
I'm destined for anything at all
Downtown lights will be shining
On me like a new diamond
Ring out under the midnight hour
No one can touch me now
And I can't turn my back
It's too late ready or not at all

Well I'm so much closer than
I have ever known
Wake up

jag är trött idag också. har simmat 850 meter på 25 minuter.kram

Av ellen - 19 januari 2010 19:52

Åschåschåsch. Min stackars kropp är trött. Benen är en blandning av gelé och stela pinnar- it's a funny feeling... Jag har simmat. Och tränat. Imorgon ska jag simma igen. Och så har jag åkt buss. En massa buss! Sagt "en halv"4 gånger. 


Jag är så trött på Vampyrdebatten. Ja, hela världen har blivit galna i vampyrer. Det har kommit flera stora bok-serier, tv-serier, filmer. Vi köper prylar, vi går på bio. Vi älskar, vi skriker, vi älskar ännu mer, vi pratar, vi drömmer och längtar. Men JAAAAA. Vi vet det, alla som missade denna hysteri för några månader sedan, vet det definitift vid det här laget, så när P1 tar upp det igen så vill jag bara... SKRIKA. Släpp det. Snälla. Bara låt det vara. Om ett halvår är det borta, då har vi någon ny influensa eller kändis att prata om. Släpp det, människor, för guds skull!


GRAAAAAAAAAAAAAAAIGHHH!

Av ellen - 18 januari 2010 19:30

Jag känner mig så otroligt hightec när jag håller på med PowerPoint. Även fast jag inte kommer ihåg en del. Det mesta har jag faktiskt glömt. Men det är så coolt att infoga, och länka och hålla på. Fast jag är lite nervös för detta arbete- polarbear. Jag vet inte om jag får ihop två sidor(hoppashoppashoppas)...

Idag satte kören igång, och det var kul som vanligt. Nu ska jag titta busstider och känna mig mer cool med hjälp av powerpoint.   

HEJDÅ!!!!!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards