never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 7 maj 2010

ola

Av ellen - 7 maj 2010 22:00

Så gillade man denna persons musik också. Tänk vad många musiker det finns, tänk vad många bra musiker det finns, tänk vad praktiskt att många bra musiker finns på Spotify och tänk på vad man gjorde innan musik inte producerandes.

Det var Ola Joyce, mannen över denna text, som fick mig att få den tankebanan. En bra musiker, kan vi konstatera.

Av ellen - 7 maj 2010 20:05

Jag har kommit in i en liten fas då jag läser korta romaner, lite novellstuk, sådana som är skriva på det sätt jag gillar- småkonstigt, så man måste fundera innan man riktigt fattar. Svenska och en norsk författare. Jag älskar dessa böcker, dessa sorters böcker. Man gråter ibland, ganska ofta av dem. En ni borde läsa är "Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn?" Bjørn Sortland författare. Sorgsen bok, men ändå... kontrollerad sorg. Man får inte en tvåhundrasidor lång bok, då allt bara är gråtgråtgråt...

Kille träffar flicka, flickan är underbar, allt killen velat ha. Flickan är sjuk. Riktigt sjuk.

Läs, mina vänner, eller missa något riktigt bra.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards