never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under maj 2010

Av ellen - 6 maj 2010 20:59

varsågod, ett till struntinlägg:

Dagens avsnitt av Vampire Diaries slutade väldigt Ooopsidaisy, vad hääänder nuuuue då?!


Och så har jag bruna naglar.

Av ellen - 6 maj 2010 18:18

Går in på hotmailadress numero två, den jag har när jag anmäler mig på sidor. 601 olästa meddelanden- somebody is popular, flyger igenom mitt huvud. Sen kommer jag på att det är den jag har på Facebook, så alla nyheter där kommer till den adressen. Men tänk vad coolt med sexhundraen olästa meddelanden. Insikt...

Av ellen - 6 maj 2010 15:05

Kaffekopp, alvedon, sängen och lite


tv, så borde allt bli tipelitiptop!


How are you?!  

Av ellen - 5 maj 2010 13:30

Vakna. done

Äta. done

Titta på tv. done

Sova. done

Äta mer. done

Läsa ut Nobels Testamente. done

Skriva brev. done

sova lite till. done

Lyssna på OneRepublic. done

Av ellen - 3 maj 2010 19:59

Någon retas. Någon har gjort mig sjuk. Det kan vara så att det är min systers bacill som kommit till mig. Sure, visst. Välkommen, make you're self as home. Mi casa e su casa. Äh. Jag ska titta på tv. Krya på mig.

Av ellen - 2 maj 2010 17:41

Ja, nu har jag varit i la Ryd. Läst en massa, umgåtts med kusin(som som vanligt gjorde någon form av vinst i NHL10. Jag gjorde dock två mål! Stolt, faktiskt.) Och så har jag käkat. Och i fredags, aka Valborgsmässoafton, och knugens bemärkelsedag, insåg jag att jag bara har ett par byxor- detta i sammanhanget att jag skulle grilla på strand med främlingar ggr. 17 st. Och tre kända. Det blev dock zero grillning för efter att vi spelat volleyboll i två timmar så var vi tjugoen blöta och kalla personer. Så nu ligger det två ouppätna korvpaket i kylen. Men volleybollen var syyperrolig!

Nu ska jag skriva, både mejl och brev och läxa och berättelse.

tjohaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards