never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 29 november 2009

Av ellen - 29 november 2009 21:08

...då är frågan om man ska titta på Troja eller Mitt stora feta grekiska bröllop (egentligen borde jag dissa den filmen bara för att den har så jobbigt namn, det skulle vara typiskt mig.) Troja har en ganska gullig story, va?

Har en ny jul-favorit-låt! Den är så myyyyyys (det är iochförsig alla jullåtar..)!

I don't belive in Angels- Melody Clob& Anna Järvinen.

Sweet dreams

Av ellen - 29 november 2009 17:07

Okej, jag skulle kunna skriva ett helt inlägg med de nya smilisarna som kommit till bloggplatsen. Störande.

Nu har jag hjälpt Sallys och slå in 58 böcker till sin mammas jobbkompisar. Det var kul!

Så nu ska jag sy kuddfodral, läsa, skriva rent en novell, titta genom lite matte och ta några pepparkakor. Det måste ju vara det bästa med julen. Pepparkakorna. Och lussebullarna. Och pyntet. Och risgrynsgröten, kylan, julkalendern och renar. Och tjocktröjor och rutiga kjolar. Och julmusiken. Och min sjungande tomte. Och adventssljusstaken. Och granen. Och den eventuella snön. Och tomten...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards