never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 21 november 2009

Av ellen - 21 november 2009 17:56

Jag såg precis en konstig film. Gilbert Grape. Den var säkert söt. Men wierd. I slutet så dog mamman, som var ganska stor, i sin säng, men då ville inte hennes barn att det skulle komma en folksamling när det skulle vara tvungna att lyfta ut henne med en lyftkran, så de satte huset i brand med mamman kvar innuti.

Johnny Depp hade inte snyggt hår, och Leonardo DiCaprio var handikappad...

Av ellen - 21 november 2009 11:18

Igår var jag på Lars Winnerbäck i Malmö. IGÅR VAR JAG PÅ LAR WINNERBÄCK. Ojojoj, jag kommer leva på det länge. Det var riktigt bra. Skitbra. Han spelade min favoritlåt, Varning för ras. SaligGlad Och så köpte jag en tröja:

  Ja, det vill jag göra om.

Nu ska jag nog ut på stan, utan något mål. Jag vill inte sitta inne iallafall, för konstigt nog är det sol.

Och justdet! Min ägglandare fungerade! Kycklingen överlevde, min fina grej blev inte kladdig och mitt arbete godkändes. YAY!

Ikväll blir det Pirates of Caribbean 3 med pappa.Skrattande

Ha en aldeles teriffic lördag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards