never give up, it's such a wonderful life

Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Hahaha... NOT!

Av ellen - 19 november 2008 21:24

Jepp. Vikarie 5 sjättedelar idag. Kulkul...

Men eftermiddagen var bra. Lite tv, lite läxa, lite klädbort-geing, lite scrapping och så...

TACOS! Och då tänker ni kanske: Ne, inte tacos på en onsdag. Men JO! Tacos på onsdag var jättegott och passade jättebra! Har ni ätit tacos med sån där creme frech (hur stavas det? Det är sånt man inte riktigt tänker på) med smak av chilli och paprika? Det är hur gott som HEEEELST! Och köttfärs, majs, ost, tacosås och gurka (fast vi hade ingen gurka hemma idag). Namnam! 

Och så har jag kollat på Room Service. Dom gör om hos "Sportstjärnor" nu, och idag var det hos Anna Lindber. Det var jättehäftigt! För hon ville ha en tv, men gärna så att man kunde ta bort den om man inte vill se den. Så då byggde Mattias enbyrå, med en öppning iu, och så kunde man trycka på en knapp så for tv:n upp ur ingenting. Och sen när man tog ner sen, så bara fälldes ett lock ner, så man såg inte att det var en öppning där. Det var COOOLT! Nästa vecka ska jag också kolla för då är dom hemma hos Carolina Klûft. Woow!

Jaja. 

Sov GOOOOOOT!

kramkram

ellen<3

 
 
Vicko

Vicko

20 november 2008 07:12

Det låter som ett cooolt rum(hus):O:O

http://vicko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 22 januari 2011 20:15

Har legat i feberdvala några dagar nu och känner mig alltmänt seg och trött. Men har fått oerhörd lust att klippa mig som kvinnan, Britta Persson, nedan. I'm in love!   ...

Av ellen - 17 januari 2011 17:56

Morgonpasset i P3 är det som får en att skratta när man går till skolan, ibland högt så att folk tittar småkonstigt på en(jag är nog en sådan som människor ser undrande på ganska ofta) och det är kul. Annars hade jag inte så roligt när jag gick til...

Av ellen - 12 januari 2011 20:32

Lite smått ångest över det att jag nu går i skolan igen men jag tar det lugnt. Gick hem med Robyn i öronen idag och kom på folk med att se konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna. Men jag log glatt mot dem och fortsatte. Det kanske är formeln- mu...

Av ellen - 11 januari 2011 19:06

Sista dagen på jullovet nej det känns inte okej men jag kan inte göra mycket åt det. Håller nu på att fundera ut en bra klädsel att ha på sig imorgon. Mitt favoritnagellack har börjat bli segt och det gör mig big time ledsen. Jag måste ha ett nytt....

Av ellen - 8 januari 2011 16:38

Jag har verkligen inte gjort några nyttiga saker alls under tiden jag inte skrivit. Igår så jag en ytterst rolig film med namnet The Tourist, sen gjorde en kille ett korttrick för mig och Sally och ännu en gång blir jag så irriterad när det blir så h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards