never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 16 november 2008

Av ellen - 16 november 2008 19:41

Och vi kom *trumvirvel*



2:A!!!! Vi vann över ett lag i finalen. =) Men det var faktiskt coolt, för vi var yngst, och de andra gick i 9:an och första ring.Vi vann över en himla massa nior och 16 åringar! Coolt va? Och jag slog en i första ring på klätterväggen. Ojojoj. Men jag slog i magen i en sån där... handtagsgrej, så jag fick lite ont där. Men jag har haft jättekul! Jag och Bella, Linn, Kevin och Hanpus har skrattat myycket!Och det var mycket roligare grenar nu i finalen, än när vi var där med bara klassen.

Det var en gren, som man var i 2 olika rum. Och i ett rum skulle två stycken stå, helt tysta, och så skulle 2 på andra sidan stoppa in en hand in i ett hål i väggen mot oss och känna vad som låg i lådor där. Linn började, och stoppade in en hand, där det låg en cd-skiva. Men hon hittade den inte! Så hon "Var är det? Det ligger ju inget här!" Jag och Bella som stod i det andra rummet höll och skratta ihjäl oss, så jag tog Linns hand och tryckte ner den, och då skrek hon jättehögt! Det var kul, men kanske inte så sjysst... Men Hampe som också skulle känna, tog i en låda där det låg plastgem, och han kände vad det var direkt. Det skulle jag aldrig ha gjort. Och utmaning var att man skulle stapla backar under sig. Det gjorde Bella, och hon fick upp 24 backar under sig! Och sen kom hon knappt ner, för backarna ville inte välta. Det var imponerande. Och så skulle vi ju skjuta blåsrör. Hahah! Det var så roligt när Hampus sköt. Man ska andas in genom näsan och ut igenom munnen, för att få iväg pilen. Och det gjorde han. Men när han andades ut, så gjorde han det jättelångsamt så det lixom lät: Prrrrrut. Det var skitkul!

Men tyvärr så glömde jag min kamera så jag kan inte lägga upp några skrattbilder... Dumma mig.. 


Sov gott!

ellen♥


Av ellen - 16 november 2008 12:16

Hello

jag ska bara säga att jag sitter och kollar på reprisen från Idol. Wow. Alice, Alice, Alice. I love her. Om hon inte kommer 2:a så blir jag sur! 


On ni undrar varför jag tycker att hon ska bli 2:a och inte etta, så är det för att enligt egna undrsökningar... så har det gått bättre för 2:an- nästan alltid. Så hon ska komma 2:a!


Hihi. Nu ska jag snart blåsa i blåsrör, och bygga lego. Det ska bli kul!

kramkram!

e<3<3<3

Av ellen - 16 november 2008 09:07

God morgon

söndag. en dag kvar till måndag igen. 

Idag ska jag och några i klassen tävla. Det är svårt och förklara men... i 5:an så åkte vi till ett ställe där det var olika utmaningar, t.e.x blåsrör, frågesport och klättervägg- för våra klasspengar. Och ddå delades klassen in i lag, och laget som vann hade chansen att gå vidare i en final, mot andra klasser och skolor. Och vi vann! Och så ringde en där ifrån för någon vecka sedan, och då hade vi kommit trea i hela altet! Så nu ska vi dit och köra final. Detska bli kul...

Men innan det vet jag inte vad jag ska göra. Vi får väl se. Jo en grej. Jag ska måla mina naglar med trolika färger: knallrosa, gul och fesorange. Hihi. Det är riktigt coolisch ihop =)

Skriver ikväll så att ni får veta hur det gick...

ha en bra dag

ellen =)

hihi. coolisch video! och låt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards