never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 10 november 2008

Av ellen - 10 november 2008 17:58

Hejhej!

Måndag. 

Skoldagen har varit ganska bra, men när jag och Lollo gick till skolan efter gympan började det hagla små små vita hårda kulor mitt i ansiktet så jag fick ont i tinningen. Dumt hagel. 

Jag har sjungit. Lucia. Det är kul. Jag gillar mina lite flummiga körkompisar. Dom är roliga! Hihi.

Imorgon har jag franska. Läxa. Vi får alltid läxa i engelska och franska. Varför är det så? Hmh. 

Igår var det farsdag. Kom ni ihåg det? Vi gav pappa lite presenter, och mamma gjorde jättegod soppa, och jag gjorde en chokladig tårta. Väldigt chokladig. Den var mums, men maffig. Så större delenav den ligger och sparas i frysen.

När Heth kommer hem ska vi äta kycklingklubbor, för första gången på typ 100 år.  Hoppas att jag fortfarande älskar det... Pappa är borta idag, en av anledningarna till att vi äter det. Han gillar det inte. Han tycker att det är "stenålder" att äta med klubban i handen. Hmh.

kramkramkram

Ellen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards