never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 18 november 2008

Av ellen - 18 november 2008 21:44

Hejhej!

Det har varit en ganska jobbig tisdag... Vikare 4- 5:tedelar av dagen. Och det är ju alltid jobbigt. Klasskompisar som låtsas heta något annat,prat ochprat och prat hela lektionen, vikarien vet inte vad man ska göra och allt blir bara fel, fel, fel! Blusch!

Men träningen var kul. Vi gjord mycket styrka, tresteg och litelite löpning. 

Och så har jag ju såklart kollat på Ugly Betty. Hmm. Det var ett konstigt avsnitt, men såklart måste Betty få leka detektiv hon också... Det var... ja konstigt.


Och jag har glömt och skriva en sak!  You remember rentröjan jag ville ha? Jag har den! Och jag bara lavvar den over and over again. Så skööön, och snygg och mysig. ÄLSKAR!!! Tack! Hihi. Kanske nya favoriten...


Sleep well!

Night, Ellen


(som ni kanske märker är jag lite engelskainspirerad idag. Det är bara för att jag har engelska läxa till imorgon. Och btw så tror jag att jag hade alla rätt på franskatestet idag. Quést-ce que cést?)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards