never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 20 december 2008

Av ellen - 20 december 2008 16:19

Jepp.

4! 4 små futtiga dgar kvar!

ÅÅÅÅh, så kul det ska bli eller? Jag ÄLSKAR julen!

Och jag har ju jullov. Fick det igår. Jag hade sovmorgon till 10. Och slutade halv 12. Sen var det lov för hela slanten. Och det är sköööönt!

idag har jag nästan handlat den sista julklappen. Och ikväll ska vi till Sanna. Heddas kompis.  Det ska bli roligt. Så efter inlägget ska jag nog gå och bestämma mig vad jag ska ha på mig. Kanske fixa håret. Allt sånt som en tjej gör innan hon går bort på middag. You name it. Jag kanske borde ta en tupplur. Nej. Det är ingen bra idé. Jag bara blir ännu tröttare när jag vaknar sen igen.

Har ni lyssnat på P3 i veckan. Dom har ju sänt Musikhjälpen dygnet runt. Men nu är det slut, och det känns lite konstigt att inte höra dem längre... 

  Ehsan Noroozi, Kitty Jutbring och Henrik Torehammar. Det var kul att lyssna på dem. Läs allt om vad de gjort HÄR.

Ha en bra lördag!

kram ellen

och GRATTIS till MIMMI! Hon fyllde ju år igår! GRATTISGRATTISGRATTIS!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards