never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 13 december 2008

Av ellen - 13 december 2008 18:07

Nu har jag slagit in julklappar. Det är kul, men ändå lite... uttröttande

Ikväll ska vi äta kycklingburgare. Men FRISCObröd. Gottigt!

Skellefteå AIK håller precis på och vinna mot Frölunda. JAAAAAA! Dom vann!

0-2

ha en underbar lördag

Av ellen - 13 december 2008 15:03

Lördag.

Jag sitter och mumsar på bruna BRIOgodisar. I´m in love in dom, men det stället som jag köper godis på på lördagar har slutat ha dem, så jag köpte en påse på ett annat ställe...

Jag har precis kommit hem från stadens gator och butiker. Jag var förstås på julklappsjakt. Det gick inte jättebra... Så nu ska jag sätta mig ner, skönt, i min säng och tänka ut exakt vad min familj, och mina kompisar vill ha. Förhoppningsvis kommer jag på något...

Det blev typ 3ochenhalv Gilmore-avsnitt igår :) Vi blev lite smått beroende i stunden. Men sen somnade mamma nästan så vi slutade. Nu är Rory och Jess ihop. Och Lorelai bråkar med sina föräldrar. Som vanligt skulle jag säga...

Nu ska vi snart fika. Jag vet inte vad, men det blir säkert gott. Victoria ska baka julgott idag. Det hade ju såklart smakat ;)

Have a nice samedi

 krAm

ellen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards