never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2009

Av ellen - 11 september 2009 16:08

nuuuu har jag en fin liten sak. 3 dagars heelg! Tacka vet jag studiedagar. På måndag ska jag och Sally gå till biblan och tvinga varandra att låna böcker. Vi satte en gräns på 15 böcker. Det ska bli kul! Sen skulle vi titta på Notting Hill. Hon hade aldrig sett den. ALDRIG. Jag blev Förvånad. Jag anser att alla ska ha sett den. Den går btw på tv3 klockan 21.00 på söndag. Så  om du är en av de olyckliga som inte sett den, så glo då!

Nu har mormor och morfar kommit. Myys! Jag har fått lite finfina presenter (sockerringar!!!!!Skrattande), och nu ska jag och H och morfar fika.

Och sen, ikväll, ska jag... göra något otroligt intressant. Men jag vet inte vad. Vi får se.

ha det brao!


Av ellen - 10 september 2009 21:21

hello!

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Förutom att vi tog skolfoto... Jag tror (och hoppas) att det blev bra.

Och så har jag varit på jakt efter ett kul spel till mitt nya PS3. Jag hittade inget. Men jag ska nog följa med till Maxi imorrn. Där finns det kanske något kuuuuul!?

Och imorgon kommer mormor och morfar också! Kuul! Och på lördag kommer Simon, ANton, Ulrika och Thomas också. Då ska jag fiiirasSkrattande

Men först en skolldag. Bild, franska, mentorstid och matte.

sleep sweet!

Av ellen - 9 september 2009 19:37

HIPP HURRA!

Idag är det min lilla födelsedagSkrattande Jag har varit och bowlat med kompisarna, och ska nu fira med familjen.

Och så har jag fått: 4 tröjor, en bok, lite smink och hårgrejer. Och en grej till. Ett Play Station 3! Jag är en lycklig nybliven tonåring!

kram!

Av ellen - 8 september 2009 20:20

jag blev totatlförvirrad när jag slog upp firefox. Bloggagratis heter nu bloggplatsen. Tydligen. Wierd. Menmen, snyggare design för lilla mig, så jag ska ju egentligen inte klaga. Så jag är numera ojsan.bloggplatsen.se.

GladCoolt! Man kan ha smilys!

Idag har jag ont i halsen och är lite snuvig. Igen. Men, jag har gått en dag i skolan, bakat tills imorrn och har också pluggat glosor. Nu ska jag klockan nio titta på The Mentalist. Och sen gå och lägga mig. För att imorgon förhoppningsvis vakna upp till "Ja må hon leva..." 090909, here I come! Tonåring alltså... Hm.

vi hörs!Tungan ute

Av ellen - 7 september 2009 19:56

bonjour!

idag har jag haft en bra måndag. Måndagar är bra. Jag gjorde klar mitt bokmärke i slöjden. Det blev jättefult. Och så har jag gjort en scen på SO:n som vi ska spela upp för sexorna imorrn. Jag är en elak storasyster som snott min lillebrorsas pengar och sen köpt en iPod för dem. :)

Och så har jag haft kul kör. Det dåliga idag är nog att jag har ont i halsen. Jag får ta och ta en kopp te med honung. Det är jätteäckligt. Men om man inbillar sig att et hjälper, så kanske det gör det?!

Och så ska jag plugga lite matte. Inte för att jag direkt behöver det, menmen. James vill veta where we are. Jag tror att det går bra. Men jag måste öva på delat med med två siffror. Typ 360/33. Det är jag inte bra på...

Så jag bjuder på en måbra låt. och går och sjunker ner i mattetalens djupa mörker.

plus på er!

Av ellen - 5 september 2009 16:27

Jag är lite trött idag.

För det blev sent igår. Men jag har haft världens kväll/natt/morgon! Med film, Buzz, stranden, kossor, mat, läsk, chips, skratt, kuddknyckningar och välmående:) På onsdag hoppas jag att det blir lika kul, när jag firar min födelsedag!

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Mamma och pappa pratade om Nina Frisk på tv:n. Är den bra?

Och så passar jag på att göra lite reklam för söta Mimmi, och hennes nya blogg byMimmi. Hon har gjort supersnygga tavlor! Titta in där!

ha en trevli lördag!

Av ellen - 3 september 2009 21:27

Imorgon är det fredag. Då ska jag först vara i skolan. Sen ska jag till Sallys stuga, med kompisarna, och fira Sally som blev tonåring i söndags! (Hon har btw lurat på mig en till bok idag. Jag kommer inte hinna läsa ut alla) Vi ska sova över, men jag tror inte att det blir så mycket av just den varan. Ni vet.

Så nu ska jag packa lite.

sov gott!

Av ellen - 2 september 2009 20:54

Jag har gjort musikläxan! Utan någon hjälp alls. Hrrmm. Nästan.

Nu ska jag... jag vet inte vad jag ska göra. Inspirerande va? Kanske läsa. Jag läser en jättebra serie. I morgon när kriget kom. Den är bra. Bra!

Imorgon ska jag... köpa present. Lite skolan innan det förstås. Då ska jag lämna in min proffsiga musikläxa. 

hoho!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards