never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av ellen - 16 augusti 2010 18:11

Okej. Shame on me. Nu blir det ett långt inlägg med absolut noll bilder. Kul, va?

Nä, så himla långt ska det inte bli. Tror jag. Urval av vad jag hittat på.

Jag har varit på Kent. Jag, min syster, två av mina killkusiner och Sanna köade från 12.00 till insläppet kl 18.30 21.00 gick Kent på scen. Kommer jag göra det igen? Nä. Tror inte det. Skulle vara någon specialspelning med Lars Winnerbäck isåfall. Men Kent var bra, Jocke Berg var dock inte lika cool som jag trott.

Jag har varit på ett konfirmationsläger. Haft de två konstigaste timmarna i mitt liv, har också varit mer i en kyrka än under mitt hela liv innan det, tror jag. Jag upptäckte storheten med att ligga i en kyrka i tre timmar och bara lyssna på musik. Och jag har blivit nattad av en präst. Och väckt av vatten.

Jag har läst en massa böcker, enhel del av dem bra. Anna, min älskade, var en deprimerande bok. Men jag gillar av någon anledning deppiga böcker, så det var mycket trevlig läsning.

Idag var jag på stan och köpte en kavaj, en mycket fin kavaj, som jag kommer använd osunt mycket. I höst. Då jag går i åttan. Japp, måndag är det tillbaka i skolbänken. Jag längtar nog faktiskt lite. Det ska bli skönt- rutiner igen. Läxor. Plugg. Lektioner. Lovley!

Och sen fyller jag år också. Det blir trevligt det.

Well, darlings. Ellen's back!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards