never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av ellen - 21 mars 2010 17:27

Nej, Skellefteå vann inte mot Färjestad, för de petade in ett mål i förlängningen, så så var det med det. Jag hade varit mer ledsen om det hade varit en match i serien, konstigt nog, men nu är det fem matcher kvar, så det är bara att tuta och köra. I have faith.


Jag har för några timmar sedan läst ut en bok, som jag nog gillade mer än jag förstod. När sista sidorna var lästa och tårarna steg upp i ögonen, så fasen- var det den sista? Hur kan det sluta så? Buhuhuhuhuääääää. Men jag går vidare, för efter ett tag kom jag fram till att det bara är en bok, det är påhittade personer, och ett påhittat pistolskott. Så det så.


Och. Om jag någongång skulle skriva en bok, något som jag vill, då ska den fasenimig vara lika bra skriven som Per Nilssons, Johanna Lindbäcks eller Mårten Sandéns (and a few more), annars kan det vara. Jag blir nästan förbannad när jag läser av dem.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards