never give up, it's such a wonderful life

Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Hey

Av ellen - 10 april 2008 19:33

Hajhajhaj!!!

Ja, som ni kanske vet så heter jag Ellen, precis som många andra...

Nu ska jag berätta om mina senaste dagar.

Tisdag:

En vanlig skoldag, med gympa, matte, engelska och svenska. På kvällen hade jag friidrott, med mycket löpning och styrka.

Onsdag:

Skoldag igen. Geografi, NO och slöjd. Just nu håller jag på att sticka en röd/orange/nån annan färg- sjal. Det är faktiskt kul att sticka!

Konsert på kvällen. Kuligt! 

Torsdag: 

 Åter skoldag. Fint och varmt väder så på gympan har vi brännboll, utomhus. Idag har jag lite ont i halsen efter igår. Jag brukar få det...

Jag ska nog packa nu, och följa lite kvalseriedramatik. Jag vill att Rögle och Mora ska gå opp i elitserien! Och jag är lite skadeglad.

För HV71 har förlorat 2 matcher mot Linköpng (hehe), och en i min klass hejar på HV71. Och när Skellefteå har förlorat, har han alltid retat mig, men nu retar jag honom. Fast jag är i allafall sjysstare än han! 

Men nu stick-ck-ck-ck-ck-cker jag o packar lite...

Adios Amigos! See ya! HA det bästis!

É

 
 
Ingen bild

Berith

10 april 2008 21:41

Hejsan!
Vilken tur! Rögle vann ikväll och nästa säsong har du möjlighet att titta på Skellefteå AIK. Då gäller det bara att rätt lag vinner när du är på plats!
Trevlig helg!
Kram Berith & Tobba

 
Ingen bild

julia

13 april 2008 15:37

Ja ni har ju iallafall ingen snö så ni kan ju vara ute på gympan, det kan inte vi. Vi med den snö som inte försvinner jag vill spela fotboll en plan på IP var fri från snö ja vad kommer det?! hmm.... Jo snö!!! åh jag tror att flyttar ner till gävle. Det ska vara snö när det är vinteer och inte på våren men men sånt är lívet heeh!!! Vart ska du!?! bye bye have fun!!!

 
hedvig

hedvig

13 april 2008 20:11

Kul att du har uppdaterat! Najsbaiz vecka eller?

http://hedda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 22 januari 2011 20:15

Har legat i feberdvala några dagar nu och känner mig alltmänt seg och trött. Men har fått oerhörd lust att klippa mig som kvinnan, Britta Persson, nedan. I'm in love!   ...

Av ellen - 17 januari 2011 17:56

Morgonpasset i P3 är det som får en att skratta när man går till skolan, ibland högt så att folk tittar småkonstigt på en(jag är nog en sådan som människor ser undrande på ganska ofta) och det är kul. Annars hade jag inte så roligt när jag gick til...

Av ellen - 12 januari 2011 20:32

Lite smått ångest över det att jag nu går i skolan igen men jag tar det lugnt. Gick hem med Robyn i öronen idag och kom på folk med att se konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna. Men jag log glatt mot dem och fortsatte. Det kanske är formeln- mu...

Av ellen - 11 januari 2011 19:06

Sista dagen på jullovet nej det känns inte okej men jag kan inte göra mycket åt det. Håller nu på att fundera ut en bra klädsel att ha på sig imorgon. Mitt favoritnagellack har börjat bli segt och det gör mig big time ledsen. Jag måste ha ett nytt....

Av ellen - 8 januari 2011 16:38

Jag har verkligen inte gjort några nyttiga saker alls under tiden jag inte skrivit. Igår så jag en ytterst rolig film med namnet The Tourist, sen gjorde en kille ett korttrick för mig och Sally och ännu en gång blir jag så irriterad när det blir så h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards