never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under december 2010

Av ellen - 21 december 2010 16:52

Smärtan i huvudet när man ställer sig upp för fort med feber har jag haft några dagar. Feber är sjukt(HAHA) otrevligt och onödigt. Men, imorgon tänker jag gå på julavslutningen med ny ork och ingen sjukdom alls. Bara så att ni vet.

Annars då. Tre dagar till julafton är trevligt tycker jag, helt okej. Mer än det. Igår, i feberdimman, klädde jag vår ståtliga gran och det finns inget som att klä granen. Julklappar tror jag att jag har klart. Är inte säker så jag ska sätta mig ner och skriva en lista på de jag har typ nu på sekunden på stört(och bara för att jag sagt att jag ska skriva den listan i en vecka så betyder det inte att det inte ska hända nu. Den ska skrivas). So, christmasfeeling is in me. How are you doing?

Av ellen - 18 december 2010 17:30

det finns låtar som ger tårar i ögonen.

har ni önskat låt än?

Av ellen - 15 december 2010 18:12

 

A little scary is never wrong!

Av ellen - 14 december 2010 16:33

Egentligen, denna vecka behöver man inte äta, sova, jobba, gå i skolan och sånt. Allt man borde göra nu är att ha p3 på, högt, och lyssna på Musikhjälpen. Det är årets världens bästa musik-och-radioprogram. Lyssna. Och önska. Barn är inte till salu, right!?

SIDA

Av ellen - 13 december 2010 20:41

Visst, han är 47 år, men gosh!

fotat av min fotoidol Annie Liebovitz för Vanity Fair

.
Av ellen - 13 december 2010 20:12

Idag är det den trettonde december. Vilket inte bara innebär att det är elva dagar kvar till julafton, det innebär också att det är Luciadagen. Har firats med de två sista konserterna för i år. Nu ska jag låta min röst vila lite.

Annars har jag två prov och en inlämning i veckan men jag tror att jag kan det. Tror...

Av ellen - 12 december 2010 21:15

Ja, tre konserter avklarade på två dagar. De lite finare konserterna har varit nu. Det var inte fullt så kul som tomteshowen, menmen. Nu är jag hes som få så jag ska vila mig. Min röst iallafall. Imorgon är sista sångsaken innan jullov från det.

Och nu går jag in i sista andningen. På fredag sätts våra betyg, men innan det har jag två prov och en inlämning. Jag andas lugnt. Ska plugga mycket i veckan, mest hela tiden tror jag. Sen kan jag sova på jullovet. Inte lyfta ett finger. Förutom när jag ska öppna mina klappar..

Av ellen - 11 december 2010 22:00

 

It's marvelous!

(H&M)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards